کد خبر : 52010

پیشکسوت پرسپولیس : من اصلاً اینستاگرام ندارم

پیشکسوت پرسپولیس : من اصلاً اینستاگرام ندارم

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: دیروز همراه با حمید استیلی به ساختمان باشگاه رفتم تا مشکلاتی که مردم در کوچه و خیابان و حتی در میهمانی‌ها با ما در میان می‌گذارند به سرپرست پرسپولیس انتقال بدهم.

به گزارش خبرورزشی،  حسین کلانی در باره منتشر شدن یک استوری در صفحه منتسب به وی و اعلام حضور پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس در مجلس برای صحبت با نمایندگان درباره مشکلات این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

* این صفحه اینستاگرامی متعلق به من نیست و اصلاً در فضای مجازی فعالیتی ندارم. برخی از دوستان این صفحه را به نام من باز کرده و با توجه به محبتی که به من دارند مطالبی هم منتشر می‌کنند. برخی مواقع هم مانند این استوری مطالبی در این صفحات منتشر می‌شود که ارتباطی به من ندارد.

*من هیچ دعوتی از پیشکسوتان و هواداران برای حضور در مجلس نداشتم. زیرا اعتقاد دارم حضور ما در مجلس تأثیری برای رفع مشکلات پرسپولیس ندارد. این مسائل به خود مدیران باشگاه، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ارتباط پیدا می‌کند.

*دیروز همراه با حمید استیلی به ساختمان باشگاه رفتم تا مشکلاتی که مردم در کوچه و خیابان و حتی در میهمانی‌ها با ما در میان می‌گذارند به سرپرست پرسپولیس انتقال بدهم. آنها از ما انتظار دارند به عنوان قدیمی‌های پرسپولیس پیگیر مشکلات باشیم، اما با توجه به اینکه که اطلاعاتی از داخل باشگاه نداریم، نمی‌توانیم جواب درستی به هواداران و دلسوزان پرسپولیس بدهیم.

*به رسول پناه گفتیم هواداران از شما توقع دارند صداقت و شفافیت در باره تمام مسائل پرسپولیس رعایت شود و باید تمام مسائل را به شکل شفاف به اطلاع هواداران برسانید زیرا آنها توقع دیگری از مدیران پرسپولیس ندارند. هواداران صاحبان اصلی باشگاه هستند و هرچه هم ما در این طول این سال‌ها به دست آورده‌ایم به خاطر همین هواداران بوده است.

*مسأله دیگر که در جلسه روز گذشته ما با سرپرست پرسپولیس مطرح شد مطالبه برانکو ایوانکوویچ بود. رسول پناه گفت ما از AFC و فیفا مطالباتی داریم ولی بدقلقی کرده و می‌خواهند ما را اذیت کنند، به همین دلیل پول پرسپولیس را نمی‌دهند. متأسفانه این یک واقعیت است و ما تنها هستیم. به رسول پناه گفتم همین موضوع را صادقانه به هوادار بگوید و اعلام کند. با توجه به این که پول نداریم برای پرداخت مطالبات برانکو به مشکل خورده‌ایم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها