کد خبر : 51966

گام بلند استقلال برای نگه داشتن ستاره شماره 6

گام بلند استقلال برای نگه داشتن ستاره شماره 6

مسئولان استقلال مطالبات فصل گذشته علی کریمی را پرداخت کردند تا اولین گام را برای تمدید قرارداد با این بازیکن برداشته باشند.

به گزارش ورزش سه، علی کریمی به عنوان ستاره استقلال در لیگ نوزدهم یکی از بازیکنانی است که هنوز برای آینده اش تصمیمی نگرفته است. این بازیکن که گفته می‌شد اولویتش برای ادامه فوتبال خارج از کشور است و پیشنهادهایی برای این منظور دریافت کرده هنوز وضعیتش مشخص نیست.

این هافبک توانمند هم اکنون در اردوی تیم ملی فوتبال حضور دارد و خودش را برای بازی با مالی آماده می‌کند. از طرفی او چندی قبل گفته بود اگر قرار باشد در ایران فوتبالش را ادامه بدهد پیراهن استقلال را می‌پوشد.

حالا اما مسئولان استقلال که به دنبال حفظ کریمی برای لیگ بیستم هستند تمام تلاش خود را برای این منظور به کار گرفتند. مسئولان استقلال یک گام بزرگ را هم برداشتند که به پرداخت مطالبات کریمی از فصل گذشته برمی‌گشت.

آبی ها با پرداخت مطالبات کریمی سعی دارند این بازیکن را راضی نگه دارند. بی تردید بعد از پایان اردوی تیم ملی فوتبال مذاکرات کریمی و استقلال شکل جدی تری به خود خواهد گرفت و باید دید مسئولان آبی پوش می‌توانند کریمی را به ادامه حضور در تیم خود ترغیب کنند یا اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

از طرف دیگر با توجه به منتفی شدن حضور کریمی در قطر و اینکه او چند روز قبل هم اعلام کرد هیچ مذاکره ای با تیم های ترکیه ای انجام نداده به نظر می‌رسد مساله ماندنش در استقلال قوت گرفته و بی تردید حفظ این ستاره توانمند خبر خوبی برای هواداران استقلال خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها