کد خبر : 51963

قرعه استقلال در شروع لیگ بیستم سخت شد یا خوب؟

قرعه استقلال در شروع لیگ بیستم سخت شد یا خوب؟

دیروز قرعه کشی لیگ بیستم لیگ برتر برگزار شد و تیم‌ها ترتیب قرار گرفتن برابر حریفان خود را شناختند.

به گزارش ورزش سه، در این قرعه کشی که توسط خسرو حیدری و سپهر حیدری انجام شد تیم استقلال در هفته ی نخست رقابت ها باید در ورزشگاه آزادی و در برابر تیم تازه صعود کرده مس رفسنجان قرار گیرد.

آبی ها در هفته دوم رقابت ها در ورزشگاه فولاد آرنا مهمان تیم فولاد خواهد بود که به نظر سخت‌ترین رقابت استقلال در هفته های نخست خواهد بود. شاگردان نکونام در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتند و در دیدارهای تدارکاتی نشان دادند که یکی از مدعیان اصلی لیگ بیستم خواهند بود.

تیم استقلال در هفته سوم باید در تهران به دیدار ماشین سازی تبریز برود، تیمی که فصل گذشته اولین شکست آبی ها را در لیگ به این تیم تحمیل کرد.

شاگردان محمود فکری در هفته چهارم باید در تهران به دیدار تیم پیکان بروند و در هفته پنجم نیز در ورزشگاه آزادی به دیدار زرد پوشان آبادانی خواهند رفت. در آخر تیم استقلال دو هفته‌ی پیاپی مهمان خواهد بود و باید به مشهد و اصفهان سفر کند. در ابتدا تیم استقلال به دیدار شهر خودرو و مهدی رحمتی خواهد رفت و پس از آن دیدار حساسی برابر ذوب آهن در شهر اصفهان برگزار خواهد کرد. در هفته هشتم نیز تیم استقلال در دربی تهران به دیدار پرسپولیس خواهد رفت که به قید قرعه آبی پوشان در این دیدار میزبان خواهند بود.

با نگاهی به ترتیب قرعه کشی به نظر می‌رسد کادرفنی تیم استقلال از دیدارهای ابتدایی فصل که دیدارهای مهمی برای تیم هاست، راضی باشند. در سال‌های گذشته تیم استقلال همواره در هفته های نخست نتایج ضعیفی کسب کرده و به نظر این بار شاگردان محمود فکری می توانند امتیازات لازم را برای حضور در جمع مدعیان از همین ابتدای لیگ کسب کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها