کد خبر : 51962

درخواست ستاره استقلالی از وزیر؛ به داد تیم ‌مان برسید

درخواست ستاره استقلالی از وزیر؛ به داد تیم ‌مان برسید

هافبک سابق استقلال بعد از مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر از وزیر ورزش خواست تا به مشکلات این تیم رسیدگی کند.

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری به عنوان یکی از ستاره‌های سابق استقلال که امروز در کنار سپهر حیدری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر را انجام دادند، درباره قرعه استقلال بیان کرد:‌فکر می کنم پا قدم من برای استقلال خوب بود چون چند هفته اول استقلال در تهران بازی دارد. حال و روز استقلال این روزها خوب نیست و امروز هم به همین دلیل مجلس شورای اسلامی بودیم و در خصوص مشکلات مختلف استقلال حرف زدیم.

وی ادامه داد: این یک سال بدترین سال فوتبالی استقلال بود چون هم از نظر فنی و هم مدیریتی تغییرات داشتیم و امروز هم از نمایندگان مجلس خواستیم بررسی کنند که چرا در یک سال فقط 12 عضو هیات مدیره عوض شدند. جالب است امسال اکثر بازیکنان حفظ شدند ولی نه مربی داشتیم و نه مدیرعامل!

ستاره سابق استقلال همچنین گفت: تیم در حال اعزام به آسیا بود و ما شبانه یکسری بازیکنان را به آسیا فرستادیم. در این مدت کمی نزدیک باشگاه بودم، حتی پنجره نقل و انتقالات ما بسته بود، شاید اگر بازیکنان جدید ما بودند حتی می توانستیم یک دربی هم در آسیا برگزار کنیم اما استقلال واقعا جان نداشت. با این وجود دست بازیکنان و نامجو مطلق درد نکند که مسئولیت قبول کردند و زحمت کشیدند. 

حیدری در پایان افزود: برای استقلال در این مدت واقعا بی ثباتی صورت گرفت و از وزیر ورزش می خواهم نگاه ویژه ای به استقلال داشته باشد. شما دیدید صدای مردم به مجلس شورای اسلامی هم رسید و فرقی هم نمی کند که استقلال مشکل دارد یا پرسپولیس، هر دو تیم باید به وضعیت خوبی برسند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها