کد خبر : 51954

چرا یحیی دور نام ستاره پرسپولیس خط قرمز کشید؟

چرا یحیی دور نام ستاره پرسپولیس خط قرمز کشید؟

گل محمدی گفت انصاری حداقل تا آخر امسال به ما نمی ‌رسد و شرایط به گونه ای است که امکان استفاده از او وجود ندارد.

به گزارش پارس فوتبال ، محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس که برای دومین بار دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده بود، ظاهرا در لیست فصل بعد یحیی گل محمدی حضور ندارد و این بازیکن باید پس از ۴ سال از جمع سرخپوشان جدا شود.مدافع بی حاشیه و موثر سرخپوشان که در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ توانست جناح چپ پرسپولیس را بیمه کند و پاشنه آشیل سالهای گذشته تیمش را به یکی از نقاط قوت سرخپوشان تبدیل کند، اکنون به روزهای پایانی حضورش در پرسپولیس نزدیک شده است.

انصاری در خرداد امسال و پیش از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر پس از شیوع کرونا، در یکی از تمرینات پرسپولیس در برخوردی که با سیامک نعمتی داشت، از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد تا برای دومین بار طی سالهای اخیر دچار پارگی رباط صلیبی شود.با توجه به جراحی این بازیکن و دوری طولانی مدتش از میادین فوتبال و از دست دادن نیم فصل نخست لیگ بیستم، حالا از اردوی سرخپوشان خبر می رسد که یحیی گل محمدی دیگر علاقه ای به حفظ این بازیکن ندارد و انصاری پس از ۴ سال در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارد. گل محمدی سرمربی پرسپولیس در صحبت هایی اعلام کرده است که دوری انصاری طولانی تر از حد ممکن خواهد بود .

گل محمدی در صحبت کوتاهی درباره علت عدم حضور انصاری در لیست فصل بعد پرسپولیس گفته است:

من نباید در این باره صحبت کنم و باشگاه باید صحبت کند. محمد حداقل تا آخر امسال به ما نمی ‌رسد و شرایط به گونه ای است که امکان استفاده از او وجود ندارد.

با توجه به اینکه کار انصاری و پرسپولیس به پایان خط رسیده است، مدافع مصدوم سرخپوشان چند باری برای دریافت نامه عدم نیاز پرسپولیس به او، به باشگاه مراجعه کرده ولی گویا مدیران باشگاه با درخواست او مخالفت کرده و اکنون انصاری در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها