کد خبر : 51951

پیشنهاد استقلال به مدافع پرسپولیس!

پیشنهاد استقلال به مدافع پرسپولیس!

ظاهراً مذاکرات پنهانی بین مدیر برنامه‌های محمد نادری و مسئولان باشگاه استقلال نیز انجام شده است که باید دید منجر به آبی‌پوش شدن مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس می‌شود یا اینکه...؟

به گزارش خبرورزشی،  حدود یک ماه پیش بود که امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص مکاتبات با باشگاه کورتریک بلژیک برای تمدید قرارداد با محمد نادری پاسخ داد: «در این خصوص مکاتبات دو طرفه‌ای انجام شده است و ترجمه آن را در اختیار کمیته حقوقی قرار داده‌ایم و به نظر من این پاسخ‌ها امیدوارکننده بوده و تصمیم‌گیری نهایی در این مورد بر ‌عهده کمیته حقوقی است.»

این مصاحبه ۱۷ شهریور انجام شد اما پس از آن هم اتفاق جدیدی نیفتاد. محمد نادری که در تمرینات پیش از شروع دوباره لیگ دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه عضله شده بود، بازی‌های آخر فصل تیمش را از دست داد. ۲ روز بعد از مصدومیت نادری در تمرینات (یک تیرماه)، علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس مدعی شد که این مصدومیت جدی نیست و تلاش برای حضور او برابر پیکان را دنبال خواهند کرد: «دو روز پیش این بازیکن در حین تمرین آسیب دید که سریعاً معاینات اولیه و تصویربرداری از پای مصدومش انجام شد. با توجه به کشیدگی در عضله ران کادر پزشکی نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد تا این بازیکن زودتر بتواند به تمرینات گروهی برگردد. سعی ما بر این است که او را به این بازی برسانیم.»

با این حال محمد نادری که چهار روز قبل از بازی با پیکان در اختیار کادر فنی قرار گرفته بود، توانست برابر پیکان در ترکیب قرار گیرد. بعد از بازی با پیکان اما بار دیگر نادری دچار آسیب‌دیدگی شد و دیدار مقابل شاهین بوشهر را از دست داد. او در ادامه توانست به عنوان بازیکن تعویضی در دربی بازی کند و زمینه‌ساز گل علی علیپور هم شد اما به دلیل مصدومیت دوباره بیرون آمد. نادری که تحت قرارداد باشگاه کورتریک است پس از پایان مسابقات لیگ برتر، به باشگاه اعلام کرد که خودش رضایتنامه‌اش را از تیم بلژیکی خواهد گرفت اما... 

نادری که به تازگی مدیر برنامه‌هایش را نیز تغییر داده است بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست داد. جالب آنکه سعید آقایی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس و در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی به نمایش گذاشته و رضایت کادر فنی و هواداران این تیم را جلب کرد. یعنی سعید آقایی تازه‌وارد جای پای خود را در پرسپولیس محکم کرده است. در همین ارتباط شنیدیم محمد نادری پیشنهاد وسوسه‌انگیزی هم از تیم استقلال دریافت کرده است.

ظاهراً مذاکرات پنهانی بین مدیر برنامه‌های این بازیکن و مسئولان باشگاه استقلال نیز انجام شده است که باید دید منجر به آبی‌پوش شدن مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس می‌شود یا اینکه...؟

*نکته‌: محمد نادری به تازگی عکس پروفایل خودش با پرسپولیس را تغییر داده و عکسی با لباس آبی جایگزین کرد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها