کد خبر : 51949

قیمت قایدی اعلام شد

قیمت قایدی اعلام شد

چند روزی است مدیران استقلال حرف از فروش قایدی می‌زنند و می‌گویند سعی می‌کنیم او را نفروشیم یا اگر بفروشیم، با قیمت مناسب می‌فروشیم. این زمزمه‌ها نشان می‌دهد فکر فروش این ستاره تکنیکی به سر مدیران استقلال افتاده و خطر فروش او جدی‌تر از قبل شده است.

به گزارش خبرورزشی،   استقلال مشکلات مالی بسیاری دارد و در این شرایط فروش قایدی از نگاه باشگاه منطق اقتصادی دارد هر چند اساساً در استقلال اثری از منطق چه در زمینه اقتصادی و چه در زمینه فنی دیده نمی‌شود! از نظر باشگاه با فروش قایدی می‌توان پول شفر، استراماچونی و... را داد و کلی از مشکلات را حل کرد. به هر حال او پیشنهاد ۲/۸ میلیون دلاری دارد که با دلار ۳۲ هزار تومانی (تا لحظه نگارش مطلب!)حدود ۸۹ میلیارد تومان می‌شود. طبق شنیده‌ها، حدود ۲ میلیون دلار (۵۵ تا ۶۰ میلیارد تومان) به استقلال می‌رسد و بقیه‌اش به جیب خود بازیکن می‌رود. اگر می‌بینید دست و دل باشگاه برای فروش مهدی لرزیده، به این دلیل است.

موافقان فروش او علاوه بر این حساب و کتاب مالی می‌گویند او باید ترانسفر شود تا پیشرفت کند و اگر بماند، دیگر انگیزه ندارد. بازیکنی که پیشنهاد ۹۰ میلیاردی دارد، دیگر با ۲، ۳ میلیارد نمی‌ماند و اگر بماند هم از انگیزه‌های قبلی برخوردار نیست حتی اگر بدانیم امسال، سال جام جهانی است و...

این ماجرا را باید از نگاه کادر فنی استقلال هم دید. محمود فکری می‌گوید امثال استراماچونی، مجیدی، نامجومطلق و... کلی از قایدی استفاده کردند و چنین مهاجم زهرداری را در خدمت داشتند اما چرا حالا که نوبت من شد، باید فکر بدهی‌های باشگاه باشم؟ در واقع بعید است فکری موافق جدایی قایدی باشد مگر اینکه خیلی بخواهد با باشگاه تعامل کند. این را هم فراموش نکنید که معلوم نیست دیاباته برگردد و همین ماجرای دلار ۳۲ هزار تومانی در مورد بازگشت او هم تردیدهای بسیاری را ایجاد کرده است. اگر قایدی برود و شیخ هم برنگردد، استقلال می‌ماند و یک ارسلان مطهری که طبعاً در آن صورت زهر خط حمله استقلال تا حد بسیاری گرفته می‌شود و استقلال حتماً باید مهاجم یا مهاجمان جدیدی را به خدمت بگیرد. آبی‌ها پارسال بهترین خط حمله لیگ برتر را داشتند ولی چون راحت گل می‌خوردند، دست‌شان از جام کوتاه ماند. حالا اگر قرار باشد نقطه قوت استقلال هم تبدیل به نقطه ضعف شود که طبعاً بازنده‌ اصلی‌اش فکری و هواداران هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها