کد خبر : 51947

درخواست دیاباته برای پول فصل آینده !

درخواست دیاباته برای پول فصل آینده !

شیخ دیاباته خواهان آن شده است تا علاوه بر دریافت مطالبات باقی مانده، باشگاه استقلال ابتدا بابت رقم قرارداد فصل آینده با او به توافق نهایی برسد، قسمتی از آن را در همان زمان عقد قرارداد جدید (البته اگر امضا شود) دریافت کند و علاوه بر آن، طرف ایرانی بابت پرداخت به موقع دستمزد این بازیکن در فصل آتی هم تضمین بدهد.

به گزارش خبرورزشی،  بدون شک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اهداف مدیران باشگاه استقلال طی روزهای آینده، تمدید قرارداد شیخ دیاباته است. بازیکن فوق‌العاده کم حاشیه و مؤدبی که فصل گذشته با شایستگی توانست عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر را مال خود کند و مؤثرترین چهره در میان آبی‌پوشان بود.

دیاباته از بابت عدم تسویه ‌حساب فصل قبل دلخور است و به مسئولان باشگاه استقلال حداکثر تا روز جمعه هفته جاری فرصت داده تا زمینه برای پرداخت مطالباتش را فراهم کنند در غیر این صورت تمایلی برای تمدید قرارداد نخواهد داشت. این مسئله‌ای است که خود مسئولان استقلال هم به آن اذعان دارند ولی از قرار معلوم یک نکته بسیار مهم دیگر نیز وجود دارد که رسانه‌ای نشده است.

هر چند انتظار نداریم مدیران استقلال این خبر را تأیید کنند و احتمالاً بعضی از آنها امروز درصدد تکذیب آن نیز برخواهند آمد ولی طبق شنیده‌های ما، داستان تمدید قرارداد شیخ فقط مربوط به دستمزد این فصل نمی‌شود چون این بازیکن با باشگاه قرارداد داشت و حتی در صورت جدایی از استقلال نیز می‌تواند با اتکا بر کمیته انضباطی فیفا، دیر یا زود به طلبش برسد اما نکته اینجاست که دیاباته خواهان آن شده است تا علاوه بر دریافت مطالبات باقی مانده، باشگاه استقلال ابتدا بابت رقم قرارداد فصل آینده با او به توافق نهایی برسد، قسمتی از آن را در همان زمان عقد قرارداد جدید (البته اگر امضا شود) دریافت کند و علاوه بر آن، طرف ایرانی بابت پرداخت به موقع دستمزد این بازیکن در فصل آتی هم تضمین بدهد. از اواخر بهار امسال شایعاتی پیرامون ارائه پیشنهادات خوب از برخی تیم‌های داخلی و نمایندگان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به دیاباته مطرح شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها