کد خبر : 51903

واکنش مربی استقلال به پرسپولیسی بودنش

واکنش مربی استقلال به پرسپولیسی بودنش

مربی گلرهای استقلال به حواشی موجود درباره حضورش در کادر فنی آبی های پایتخت واکنش نشان داد.

 به گزارش ورزش سه، سعید عزیزیان درباره حضورش در جمع آبی‌های پایتخت، گفت: در چند روز گذشته رسانه‌های مختلف از من درخواست مصاحبه کرده بودند که با اجازه محمود خان فکری تصمیم گرفتم با رسانه رسمی باشگاه گفت‌وگو کنم. جا دارد قبل از هر چیز از بزرگان و پیشکسوتان استقلال رخصت بگیرم. من استقلالی بودم، در استقلال بازی کردم و به استقلال تعصب دارم.

وی افزود: سعید عزیزیان شاگرد مرحوم ناصر حجازی و مرحوم پورحیدری بوده است. از آن‌ها یاد گرفته که باید با تمام توان کار کرد. از حمایت پیشکسوتان و از اعتماد محمود فکری تشکر می‌کنم و ممنونم که ایشان به یاد من بود و باعث شد بعد از سال‌ها به استقلال باز گردم. به استقلال آمده‌ام تا به تیم خودم کمک کنم و ان‌شاءالله استقلال را به جایگاه اصلی‌اش یعنی قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا برسانیم.

مربی دروازه‌بانان استقلال اضافه کرد: من افتخار این را هم داشتم که در کنار محمود خان فکری و آقای مرفاوی در تیم های دیگر همکاری داشته باشم. وقتی آقای فکری به من پیشنهاد آمدن به استقلال را داد، من یک تصمیم حرفه‌ای گرفتم. آمده‌ام با تعصب و با تمام وجود به استقلال کمک کنم. هواداران عزیز مطمئن باشند برای موفقیت استقلال کم نخواهم گذاشت و هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد. کادر فعلی استقلال یک هدف دارد و آن هم موفقیت استقلال است.

گفتنی است؛ بعد از انتخاب عزیزیان به عنوان مربی دروازه بان های استقلال برخی هواداران با توجه به سابقه بازی و مربیگری او در پرسپولیس نسبت به حضورش در جمع آبی های پایتخت واکنش نشان داده بودند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها