کد خبر : 51885

منبع ریالی برانکو تامین شود راه برای انتقال آن زیاد است

منبع ریالی برانکو تامین شود راه برای انتقال آن زیاد است

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که اگر منبع ریالی بدهی باشگاه تامین شود برای انتقال پول راه‌های زیادی وجود دارد.

به گزارش تسنیم،  رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت پول برانکو اظهار داشت: در حال رایزنی هستیم تا منابع را تهیه و قبل از اینکه خطری متوجه باشگاه شود پول برانکو را پرداخت کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی باشگاه فرصت پرداخت بدهی‌اش به برانکو را دارد؟ گفت: با مشاور حقوقی باشگاه هم صحبت کردم، رای را هم دیدیم. در رای برانکو 12 سپتامبر پنجره باشگاه بسته شده ولی درباره هرگونه تهدید دیگری قطعا فیفا حتما به ما اخطار خواهد داد. به طور مثال می‌گوید یک هفته فرصت دارید که پول را پرداخت کنید وگرنه خطر کسر امتیاز یا مشکل دیگری برای باشگاه پیش می‌آید. تمام تلاش‌مان این است که کار به آنجا نرسد ولی وضعیت اقتصادی و بیماری کرونا مشکل‌ساز شده است. 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص کمک هواداران تصریح کرد: در اپلیکیشن باشگاه فضایی برای کمک هواداران وجود دارد و در آنجا می‌توانند کمک کنند و کمک‌ها به حساب باشگاه واریز می‌شود. تا الان درآمدزایی خوبی داشتیم ولی از قبل اینقدر بدهی داشتیم و الان در حال تسویه آنها هستیم. عملکرد مالی ما در یک سالی که در باشگاه حضور داشتیم، خوب بوده است. هیچ کدام از باشگاه‌ها 95 درصد پرداختی به بازیکنان نداشته‌اند و برای ما فقط آپشن‌های قراردادها باقی مانده است.

یلوه گفت: خیلی از بدهی‌ها را سبک کردیم و دوستان می‌گویند بدهی دستیاران برانکو را فیفا داده ولی آن پول هم برای پرسپولیس بوده و برای بدهی‌ها پرداخت شده است. این حواشی‌ که برای باشگاه به وجود آمده و می‌گویند باشگاه تا روز دوشنبه فرصت دارد، درست نیست. هیچ اخطاری از سوی فیفا به دست ما نرسیده است و ما تا قبل از آن تسویه می‌کنیم و نمی‌گذاریم تهدیدی متوجه باشگاه شود.

وی در خصوص این موضوع که صحبت از کمک آذری مدیرعامل باشگاه فولاد به باشگاه پرسپولیس مطرح شده است، گفت: در جریان این موضوع نیستم. منبع ریالی پول برانکو تامین شود برای انتقال پول راه‌های زیادی وجود دارد. 

یلوه عنوان کرد: حواشی‌ که ایجاد شده برای باشگاه سَم است و تیم لطمه می‌بیند. تیم ما در فینال لیگ قهرمانان است.مطمئن باشید تمام فکر و ذکر مدیران باشگاه این است که مطالبات برانکو بازیکنان را به موقع پرداخت کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها