کد خبر : 51883

تعلل و تردید پرسپولیس در پرونده برانکو؛ فیفا سراغ کسر امتیاز می‌رود یا سقوط؟


تعلل و تردید پرسپولیس در پرونده برانکو؛ فیفا سراغ کسر امتیاز می‌رود یا سقوط؟

باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که بقیه مطالبات برانکو ایوانکوویچ را فراهم کند، اما با پایان مهلت این باشگاه مشخص نیست چه اتفاقاتی برای سرخپوشان رخ می‌دهد.

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا ، روزهای پُر استرس و سختی را پشت سر می‌گذارد و مدیران این باشگاه در تلاش هستند بدهی 784 هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ را فراهم کرده و به حساب این مربی انتقال دهند. موضوعی که هم در بحث تهیه پول و هم در شیوه انتقال آن چالش‌های فراوانی را برای باشگاه پرسپولیس به وجود آورده است.

از طرفی مدیران این باشگاه نگران اقدام انضباطی بعدی فیفا هستند و در همین زمینه مدارک و ایمیل‌های ارسال شده از سوی این نهاد را در روزهای گذشته به چند وکیل داده و از آنها مشاوره گرفته‌اند، اما هنوز درباره اقدام بعدی فیفا و جریمه مجدد باشگاه پرسپولیس تردید وجود دارد.

فیفا در ایمیل‌های قبلی خود به باشگاه پرسپولیس پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مهلت معینی برای پرداخت مطالبات برانکو و جریمه‌های بعدی تعیین نکرده و همین موضوع این نگرانی را به وجود آورده که فیفا در اقدام بعدی خود سراغ کسر امتیاز می‌رود یا سقوط پرسپولیس به لیگ پایین‌تر؟

در همین راستا مدیران باشگاه پرسپولیس تاکنون موفق به فراهم کردن 350 هزار یورو از مطالبات برانکو شده‌اند و در روزهای گذشته مذاکراتی را با وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال داشته‌اند تا بتوانند بقیه این پول را به نوعی قرض کنند و پس از دریافت پاداش‌ صعود به فینال آسیا، این پول را برگردانند که این تلاش مدیران باشگاه فعلا بی‌نتیجه مانده است.

در این وضعیت و بنا بر اعلام مهدی رسول‌پناه، باشگاه پرسپولیس اگر نتواند تا پایان امروز مابقی پول برانکو را تهیه کند، فقط 350 هزار یوروی تهیه شده را به حساب برانکو واریز خواهد کرد تا حسن نیت خود را به طرف مقابل نشان دهد، اما با توجه به اتمام فرصت دوباره سرخپوشان، به نظر می‌رسد باید منتظر جرائم انضباطی بعدی فیفا علیه باشگاه پرسپولیس بود.

اینکه چرا باشگاه پرسپولیس در این ماجرا و پس از گرفتن فرصت یک‌ماهه تا این حد تعلل کرده و فقط وعده داده، نکته‌ای است که باید به آن توجه کرد. اتفاقی که می‌تواند تبعات بدی برای سرخپوشان به همراه داشته باشد. این موضوعی است که وکیل برانکو هم به آن اشاره کرده است. دارو بوشیچ در این باره به تسنیم گفته است: امروز آخرین فرصت پرسپولیس است و اگر پول نرسد قاعدتاً باید به صورت اتوماتیک تنبیهات بعدی فیفا اعمال شود، اما باید منتظر تصمیم نهایی این نهاد باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها