کد خبر : 51860

آخرین وضعیت پرداخت بدهی پرسپولیس به برانکو

آخرین وضعیت پرداخت بدهی پرسپولیس به برانکو

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: در حال رایزنی هستیم تا منابع را تهیه و قبل از اینکه خطری متوجه باشگاه شود، پول برانکو را پرداخت کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رضا یلوه، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت پول برانکو اظهار داشت: در حال رایزنی هستیم تا منابع را تهیه و قبل از اینکه خطری متوجه باشگاه شود، پول برانکو را پرداخت کنیم.

او افزود: با مشاور حقوقی باشگاه صحبت کردم و در رای برانکو ۱۲ سپتامبر پنجره باشگاه بسته شده، اما درباره هرگونه تهدید دیگری قطعا فیفا به ما اخطار خواهد داد. به طور مثال می‌گوید یک هفته فرصت دارید که پول را پرداخت کنید وگرنه خطر کسر امتیاز یا مشکل دیگری برای باشگاه پیش می‌آید.

یلوه ادامه داد: در اپلیکیشن باشگاه فضایی برای کمک هواداران وجود دارد و در آنجا می‌توانند کمک کنند و کمک‌ها به حساب باشگاه واریز می‌شود. درآمدزایی خوبی داشتیم، اما از قبل بدهی زیادی داشتیم و در حال تسویه آن‌ها هستیم.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بدهی دستیاران برانکو را فیفا داده، ولی آن پول هم برای پرسپولیس بوده و برای بدهی‌ها پرداخت شده است. هیچ اخطاری از سوی فیفا به دست ما نرسیده است و ما تا قبل از آن تسویه می‌کنیم و نمی‌گذاریم تهدیدی متوجه باشگاه شود.

وی در خصوص این موضوع که صحبت از کمک آذری مدیرعامل باشگاه فولاد به باشگاه پرسپولیس مطرح شده است، گفت: در جریان این موضوع نیستم. منبع ریالی پول برانکو تامین شود، برای انتقال پول راه‌های زیادی وجود دارد.

یلوه در پایان گفت: حواشی که ایجاد شده برای باشگاه سم است و تیم لطمه می‌بیند. تیم ما در فینال لیگ قهرمانان است و مطمئن باشید تمام فکر و ذکر مدیران باشگاه این است که مطالبات برانکو به موقع پرداخت شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها