کد خبر : 51839

چالش های ویژه محمود فکری، دستیاران و نیمکت استقلال!

چالش های ویژه محمود فکری، دستیاران و نیمکت استقلال!

شلوغی نیمکت استقلال محاسن و معایب خاص خودش را دارد.

به گزارش فوتبالی، نگاه خوشبینانه به شلوغی نیمکت استقلال این خواهد بود که فکری در مواقعی که نیاز به هفکری داشته باشد، می‌تواند روی مشورت گرفتن از همکاران باتجربه‌اش استفاده کند منتهی شلوغی نیمکت استقلال، می‌تواند برای این تیم حاشیه‌هایی هم داشته باشد.

پرویز مظلومی به عنوان سرپرست و صمد مرفاوی به عنوان مدیر فنی جدید استقلال، افرادی هستند که سابقه سرمربیگری استقلال را دارند. این موضوع می‌تواند از یک نظر به ضرر محمود فکری تمام شود. اینکه او از همین حالا دو آلترناتیو جدی برای جانشینی‌اش دارد و در صورتی که نتایج مناسبی با استقلال نگیرد، مدیران باشگاه می‌توانند خیلی زود تکلیف جانشین او را مشخص کنند.

از طرف دیگر باور اینکه قرار است محمود فکری حرف اول و آخر در مسائل فنی را بزند کار راحتی نیست چرا که قطعا مظلومی و مرفاوی در حوزه فنی صاحب نظر هستند و باید دید این مساله به چه شکل مدیریت خواهد شد.

فکری البته فصل گذشته با مرفاوی در نساجی کار کرده و مشکلی به وجود نیامده اما هنوز مشخص نیست نحوه همکاری او با مظلومی چگونه خواهد بود و آیا مظلومی فقط در حوزه مسائل مربوط به سرپرست تیم، به استقلال کمک خواهد کرد یا اینکه ممکن است در مواقعی که تشخیص دهد، در مسائل فنی هم بخواهد به فکری نظر مشورتی یا توصیه‌ای بدهد. البته همه جا گفته می شود که باید سرپرست ها به زبان انگلیسی مسلط باشند اما سوال این است که مظلومی چقدر به زبان انگلیسی تسلط دارد؟ 

با توجه به تعداد بالای دستیارها باید دید محمود فکری کدام دستیارش را روی سکو می فرستد که همین هم ممکن است چالش جدیدی برای محمود فکری ایجاد کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها