کد خبر : 51821

چراغ سبز شاه ماهی نقل و انتقالات به استقلالی ها

چراغ سبز شاه ماهی نقل و انتقالات به استقلالی ها

سعید واسعی هافبک خلاق پیکان که با فسخ قراردادش ،حالا بازیکن آزاد محسوب می شود ، گفت : از تیم های فولاد و تراکتور پیشنهاد دارم اما به خاطر هواداران استقلال همگچنان صبر می کنم.

به گزارش پارس فوتبال ، سعید واسعی هافبک پیشین پیکان که مورد توجه تیم های فولاد ، تراکتور و استقلال قرار دارد ، درباره آخرین وضعیت خوش صحبت کرد.

بازیکن پیشین پیکان تهران  درخصوص فسخ قراردادش با پیکان گفت:

 من یک سال دیگر با پیکان قرارداد دارم. اما طبق بندهای قراردادی که داشتم، با وکیلم مشورت کردم و قراردادم را فسخ کردم. کار من قانونی است اما مسئولان باشگاه پیکان این کار را کتمان می کنند و می گویند که کار من درست نبوده است.

 من می توانستم در صورت اینکه ۲ ماه حقوق نگیرم، قراردادم را فسخ کنم. و بند دیگری که بوده است، من ۲ نامه به باشگاه زدم که طی ۱۰ روز حقوقم را واریز کنند. من ۱۵ روز صبر کردم که این اتفاق رخ نداد و قراردادم را فسخ کردم.

وی در مورد اینکه گفته می شود ۷ درصد بیشتر هم گرفته است گفت:

 این از ریشه اشتباه است. چون تیم در صورت سقوط می توانست ۳۰ درصد جریمه شود ولی خب پیکان در روزهای آخر خوب نتیجه گرفت. و اینکه من برای پیکان زحمت کشیدم و بازیکنی که ۵۰۰ تومان قراردادش بوده است، تصمیم گرفتند که مبلغ ۴ میلیارد را تعیین کنند برای صدور رضایت نامه. باشگاه استقلال نیز حاضر بود نصف این مبلغ را پرداخت کند اما در زمان گرشاسبی عملی نشد و آقای محمدی آمد و مبلغ را بالا برد. تشکر می کنم از مسئولان تراکتور و فولاد که به دنبال من بودند و می خواستند مرا جذب کنند. اما من گفتم به احترام هواداران استقلال که به من پیام می دهند و امیدوارم که لایق محبت شان باشم.

 من صحبتی با مدیریت استقلال داشتم و قرار شد ۲ روز به آن ها وقت بدهم ولی بعدش به دنبال مشخص کردن آینده خودم هستم و تمریناتم را برای لیگ جدید شروع کنم.

وی درخصوص اینکه با توجه به آمدن فکری، چقدر امیدوار است که استقلالی شود گفت:

 من احترام می گذارم به ایشان و احساس می کنم بتوانم برای خودم را در عقاید ایشان بگنجانم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها