کد خبر : 51804

پشت پرده فسخ میلیچ

پشت پرده فسخ میلیچ

عدم پرداخت قسط آخر از طلب میلیچ بابت فصل نوزدهم، باعث شد این کروات با تکیه بر بند فسخ قرارداد (در صورت عدم دریافت طلبش پس از دو ماه) رأساً اقدام کرده و قراردادش را فسخ کند.

به گزارش خبرورزشی، هروویه میلیچ با سابقه بازی در سری A ایتالیا جزو مهره‌های تأثیرگذار استقلال در جناح چپ بود که در بسیاری از مسابقاتی که این تیم موفق به پیروزی شد، حضور داشت و همواره کارشناسان استقلالی او را از مهره‌های مثمرثمر استقلال می‌دانستند.

این بازیکن که دو ماه پیش اعلام کرده بود مطالباتش را دریافت نکرده با ادامه آن روند تصمیم به فسخ قراردادش با این تیم گرفت. در لیست هزینه‌هایی که احمد سعادتمند روز هفتم مهرماه جاری اعلام کرده بود باشگاه استقلال باید ۸۰ هزار دلار به میلیچ می‌پرداخت که ظاهراً هنوز این مبلغ به حساب این بازیکن واریز نشده است.

عدم پرداخت قسط آخر از طلب این بازیکن بابت فصل نوزدهم، باعث شد این کروات با تکیه بر بند فسخ قرارداد (در صورت عدم دریافت طلبش پس از دو ماه) رأساً اقدام کرده و قراردادش را فسخ کند. البته او این شرط را گذاشته اگر استقلالی‌ها دوست دارند باز هم این فصل (لیگ بیستم)، در استقلال توپ بزند می‌توانند با پرداخت طلبش او را در اختیار داشته باشند، اما شنیده‌ها درباره وضعیت میلیچ تنها به موضوعات مالی ختم نمی‌شود.

افراد نزدیک به باشگاه در این باره می‌گویند او به دلیل هراس خانواده اش از حضور در ایران و تهران و اینکه موج کرونا فروکش نمی‌کند، ترجیح می‌دهد بیرون از ایران توپ بزند یا در کشوری که شرایط کرونایی اش کنترل‌شده‌تر باشد. در همین ارتباط شنیدیم یکی از اسپانسر‌های متمول استقلال پول میلیچ و دیاباته را آماده کرده و از طرفی محمود فکری هم خواستار ادامه همکاری با میلیچ است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها