کد خبر : 51800

خط و نشان سرپرست جدید تیم استقلال برای بی نظم ها

خط و نشان سرپرست جدید تیم استقلال برای بی نظم ها

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئن باشید با بی‌نظمی‌ها برخورد خیلی سختی خواهد شد، هرکسی که می‌خواهد باشد.

به گزارش تسنیم، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) استقلال گفت: استقلال خانه ماست، 30 سال عمرمان را در این تیم گذاشته‌ایم و مدیون این پیراهن هستیم. هر وقت خواستند کمک کرده‌ام و الان هم باشگاه به کمک ما و پیشکسوتان نیاز داشت. پیشکسوتان پشت تیم هستند تا کمک حال استقلال باشند و هواداران از نگرانی دربیایند.

وی ادامه داد: باید تشکر کنم از فدراسیون فوتبال، آقای نبی و میرشاد ماجدی که به من لطف داشتند و مسئولیت تیم جوانان را به من داده بودند و در این مدت کنارشان بودیم. در این شرایط وقتی صحبت شد قبول کردند که من جدا شوم و باید بابت این جدایی عذرخواهی کنم، هرچند که هنوز برنامه مسابقات بازی‌های جوانان مشخص نیست. در این تیم برنامه‌هایی را داده بودیم ولی استقلال اولویت من است چون در این شرایط استقلال به کمک نه تنها من بلکه همه پیشکسوتان و هواداران نیاز دارد.

مظلومی عنوان کرد: باید به کادر فنی که تازه آمده و از جنس استقلال است فرصت داده شود. هرکدام از اعضای کادر فنی استقلال عمری را برای این تیم گذاشته‌اند و علاقه‌مند هستند که هواداران را خوشحال کنند. ماهم یک گوشه کار را گرفته‌ایم و امیدوارم با کمک پیشکسوتان، هواداران و مدیریت باشگاه و هیئت مدیره استقلال مثل سال‌های قبل استقلال روزهای خوب و در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دچار حواشی زیادی شده بود، عنوان کرد: به عنوان مدیر تیم باید بستری فراهم کنم که کادر فنی تیم کارش را به نحو احسن انجام دهد. باشگاه قول داده که همکاری لازم را داشته باشد. من در یکی دو روزی که در باشگاه بودم دیدم صبح تا شب مدیران درگیر رفع مشکلات گذشته استقلال هستند. واقعا استقلال خیلی مشکلات دارد هم مسائل مالی و هم دیگر مسائل.

وی ادامه داد: به گذشته کاری ندارم که در این تیم چه اتفاقاتی رخ داده ولی در آینده مطمئن باشید دیگر اجازه نمی‌دهیم این اتفاقات تکرار شود. نظم سرلوحه کار کادر فنی است و با قدرت این کار را دنبال می‌کنیم. مطمئن باشید با بی‌نظمی‌ها برخورد خیلی سختی خواهد شد، هرکسی که می‌خواهد باشد. اینجا استقلال است و این پیراهن بر تن خیلی از بزرگان بوده است. بازیکن باید بداند که پیراهن چه بزرگانی را پوشیده و باید فقط به فوتبالش فکر کند.

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت چمن تمرین استقلال، اظهار داشت: الان فصل پاییز است و طبیعی است که چمن زرد باشد. این چمن (زمین شماره دو آزادی) زمین خوبی است. علاوه بر اینکه ما مجموعه انقلاب را هم داریم که در حال آماده‌سازی است. مشکلاتی وجود دارد که در حال تلاش هستیم تا برطرف شود. لباس‌های جدید هم اضافه خواهد شد تا بچه‌ها فقط به فکر تمرین باشند. ما باید بستر لازم برای تمرین با آرامش بازیکنان فراهم کنیم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها