کد خبر : 51790

پرسپولیس فینال آسیا را کجا بازی می کند؟

پرسپولیس فینال آسیا را کجا بازی می کند؟

ای اف سی در حال بررسی فرمول برگزار فینال لیگ قهرمانان 2020 است و اخبار حاکی است که دوحه بیشترین شانس را برای میزبانی دارد.

به گزارشورزش سه، پس آغاز مجدد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، ای اف سی  تاریخ برگزاری مسابقه فینال را روز 19 دسامبر (29 آذر) انتخاب کرد. از طرفی کنفدراسیون فوتبال آسیا قانونی دارد که براساس آن فینال بازی ها یک دوره در کشوری از شرق و یک دوره از کشوری در غرب برگزار شود. با توجه به اینکه فینال سال قبل در ورزشگاه سایتاما ژاپن ورزشگاه اختصاصی اوراواردز برگزار شد امسال فینال باید درمنطقه غرب برگزار شود.

در بیانیه ای که ای اف سی دیروز منتشر کرد نشانه هایی است که مکان مسابقه فینال رقابت های لیگ قهرمانان قرار است به زودی مشخص ضود و این بدان معنااست که این تصمیمی متفاوت نسبت به آنچه قبلا گفته شده باشد. در حال حاضر پرسپولیس ایران که در مسابقات متمرکز که در دوحه برگزار شد پس از پیروزی برابر النصر سعودی از منطقه غرب به فینال رسید. 

براساس گزارش "استادالدوحه" به نظر می رسد که دوحه نزدیکترین گزینه برای میزبانی بازی فینال لیگ قهرمانان باشد. در بیانیه آخر ای اف سی اعلام شد که دوحه موفقیت چشمگیری در میزبانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب داشته است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها