کد خبر : 51727

پیشنهاد نجومی از قطر برای بردن ستاره پرسپولیس رسید

پیشنهاد نجومی از قطر برای بردن ستاره پرسپولیس رسید

شجاع خلیل‌زاده با درخششی که در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا داشت مشتریان قابل توجهی از کشور‌های همسایه ایران پیدا کرده است.

به گزارش خبرورزشی، شجاع خلیل‌زاده یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود که این روز‌ها مشکلاتی هم از نظر مالی با باشگاه پیدا کرده است. این درخشش شجاع مورد توجه یک تیم قطری‌ها قرار گرفته و شنیدیم همین تیم شاغل در لیگ ستارگان به مدافع سرزن و گلزن پرسپولیس برای یک فصل پیشنهاد یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری داده است.

لابد می‌دانید بندی در قرارداد خلیل‌زاده وجود دارد که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت مبلغ ۴۰۰ هزار دلار از پرسپولیس جدا شود. حالا اگر شجاع خلیل‌زاده بخواهد این ۴۰۰ هزار دلار را به باشگاه پرسپولیس بپردازد، باز هم مبلغ یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار از بازی در کشور قطر برای خودش باقی خواهد ماند. با یک حساب سرانگشتی می‌بینیم یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار رقمی حدود ۴۰ میلیارد تومان خواهد شد. رقمی که معادل ۱۰ سال بازی کردن شجاع در فوتبال ایران است بنابراین او احتمالاً جدی‌تر به این پیشنهاد فکر خواهد کرد.

این در حالی است که کریم باقری به تازگی در مصاحبه‌ای مدعی شده بود خودش دست شجاع را گرفته، به باشگاه برده و پس از مذاکره با مسئولان باشگاه او را در این تیم نگه خواهد داشت. از سوی دیگر یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس نیز در مصاحبه تلویزیونی خود با برنامه فوتبال برتر گفت شجاع خلیل‌زاده در این تیم خواهد ماند.

شماره ۳ پرسپولیس از سوپرلیگ ترکیه هم پیشنهاد دارد

اما شنیدیم شجاع خلیل‌زاده مدافع شماره ۳ پرسپولیس با پیشنهاد دیگری از سوپرلیگ ترکیه مواجه شده است. این تیم ترکیه‌ای حاضر است برای یک فصل بازی شجاع در این کشور مبلغ ۹۰۰ هزار دلار به او بدهد. البته با توجه به اینکه بازیکنان ایرانی زیادی همچون وحید امیری، سجاد شهباززاده یا پیام صادقیان در لیگ ترکیه ناموفق بودند، بعید است شجاع بخواهد فوتبالش را در این کشور ادامه دهد. به نظر می‌رسد خلیل‌زاده اگر هم قصد جدایی از پرسپولیس را داشته باشد، به لیگ ستارگان قطر کوچ کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها