کد خبر : 51718

واکنش دبیر کل AFC به شکایت النصر عربستان از پرسپولیس ایران

واکنش دبیر کل AFC به شکایت النصر عربستان از پرسپولیس ایران

جلسه کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا تا فردا جمعه برای رسیدگی به شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران در پی حذف از لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

به گزارش پارس فوتبال ، با بالاگرفتن بحث شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران بعد از حذف از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، خبرهای مربوط به این پرونده با حساسیت بیشتری از سوی رسانه های دو کشور و هواداران فوتبال دنبال می شود.

در تازه ترین خبر، «ولید الصیعری» خبرنگار روزنامه «الریاضیه» عربستان اعلام کرد جلسه رسیدگی به این شکایت تا ۲۴ ساعت آینده تشکیل می شود.

در همین ارتباط، «ویندسور جان» دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به آخرین تحولات این پرونده به خبرنگار روزنامه الریاضیه گفت:

شکایت النصر به دلیل استفاده از تعدادی از بازیکنان جدید پرسپولیس در حال حاضر در کمیته اخلاق و انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا است. کمیته اخلاق و انضباطی تصمیم نهایی را درباره این پرونده می گیرد چون یک کمیته مستقل است.

سرخپوشان هم صبح امروز اعلام کرد که دفاعیات و مدارک لازم را برای رسیدگی به این شکایت به کنفدراسیون آسیا ارسال کرده است.

صفحه توییتری اخبار «الشبابیه» عربستان در این باره خبر داد که مدارک پرسپولیس ۷۵ صفحه است در حالی که مدارک باشگاه النصر و شکایت از پرسپولیس ۵۵ صفحه بوده است.

این صفحه همچنین خبر داده که رای نهایی شکایت النصر از پرسپولیس تا ۷۲ ساعت دیگر صادر می شود.

به نوشته الشبابیه، وکیلی به نام امیر ساعد یکی از نفراتی است که در تهیه مدارک و جوابیه باشگاه پرسپولیس در واکنش به باشگاه النصر مشارکت دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها