کد خبر : 51691

بچه غول به استقلال بازگشت

بچه غول به استقلال بازگشت

حنیف عمران زاده که طی 8 سال حضور در استقلال به دلیل قد و قامتش به بچه غول شهرت یافته بود در آستانه بازگشت به تیم آبی است.

به گزارش ورزش سه، حنیف اینبار غول به استقلال بر می گردد چون فوتبالش تمام شده و تنومند تر از دوران بازی اش شده ! حضور حنیف در کادر فنی تیم نساجی بدون شک یکی از دلایل موفقیت تیم مازنی بوده به این خاطر که مدافع سابق استقلال از نظر شرایط سنی به بازیکنان نزدیک است و همین که تجربیاتش را به بازیکنان انتقال دهد دست بکار بزرگی زده است. البته که راهنمایی های فنی او برای مدافعان هم می تواند مفید باشد. 

حنیف عمران زاده از سوی محمود فکری برای حضور در کادر فنی استقلال لیست شده اما با نساجی قرارداد دارد و در صورت جدایی از این تیم باید 5 برابر قرارداد فعلی اش به باشگاه مازنی پرداخت کند. مگر اینکه سرمربی جدیدی که هدایت تیم را برعهده می گیرد دستیاران خود را به نساجی بیاورد. در این صورت دیگر جایی برای حنیف نخواهد بود و او می تواند راحت تر به استقلال ملحق شود. 

شروع کار مربیگری حنیف با اتفاقات خوبی برای او همراه بوده؛ او بعد از جدایی از تیم های پایه استقلال دستیار محمود فکری در تیم خوشه طلایی شد و خیلی زود مربیگری در لیگ برتر را شروع کرد. او در مسیر کسب تجربه قرار داد و شاید در آینده ای نزدیک برای سرمربیگری در تیم های باشگاهی برنامه ریزی کند. او به دلیل سال ها حضور در استقلال و حواشی که با آن دست و پنجه نرم کرد به خوبی می داند بهترین مسیر در مسیر مربیگری کدام است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها