کد خبر : 51654

دست راست سرمربی پرسپولیس گزینه جانشینی سرمربی منتخب استقلال

دست راست سرمربی پرسپولیس گزینه جانشینی سرمربی منتخب استقلال

به نظر می رسد با همه فراز و نشیب ها، انتقال محمود فکری به استقلال نهایی شود و از این رو نساجی باید به سرعت به فکر جانشین برای او باشد.

نساجی واکنش مثبتی به جدایی محمود فکری نشان نداد و این مربی برای پیوستن به استقلال ناگزیر شد به فسخ یکطرفه قراردادش دست بزند. حالا از دو گزینه برای جانشینی او یاد می شود که هر دو نیز پرسپولیسی هستند.

یک گزینه مهدی تارتار است. مدیران نساجی در اولین گام مذاکراتی را با مهدی تارتار سرمربی موفق فصل گذشته نفت مسجدسلیمان شروع کردند. تارتار که در لیگ نوزدهم بهترین نتایج تاریخ نفت مسجدسلیمان با عنوان هشتمی در لیگ و صعود به جمع 4 تیم پایانی جام حذفی کسب کرد، حالا مورد توجه مسئولان نساجی قرار گرفته و مذاکرات اولیه را نیز انجام داده و توافقاتی هم حاصل شده است.

اما گزینه دیگری نیز مطرح شده که کسی نیست غیر از حمید مطهری مربی فعلی تیم پرسپولیس. مطهری در نیم فصل قبل نیز از گزینه های هدایت نساجی بود که در نهایت با یحیی گل محمدی به پرسپولیس آمد.

نکته مهم در مورد حمید مطهری این است که از او به عنوان دست راست سرمربی پرسپولیس یاد می شود و جدایی او از پرسپولیس آن هم در شرایطی که این تیم فینال لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارد چندان به سود سرخپوشان نخواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها