کد خبر : 51646

ادعای دو خبرنگار در AFC در خصوص پرونده شکایت النصر از پرسپولیس

ادعای دو خبرنگار در AFC در خصوص پرونده شکایت النصر از پرسپولیس

دو خبرنگار حوزه فوتبال آسیا که ماجرای شکایت النصر از پرسپولیس را پیگیری می کنند از رد درخواست این تیم عربستانی خبر دادند.

به گزارش پارس فوتبال ، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دریافت شکایت النصر عربستان مبنی بر استفاده غیرقانونی پرسپولیس از خریدهای تابستانی خود به دلیل محرومیت از سوی فیفا اقدام به بررسی اولیه این موضوع کرد.

نماینده فوتبال عربستان در حالی ادعای محرومیت باشگاه پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات تابستانی را مطرح کرده است که در حکم فیفا بابت عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ که به فدراسیون فوتبال ارسال شده، محرومیت پرسپولیس را از تاریخ ۱۲ سپتامبر میلادی (۲۲ شهریورماه) قید کرده است.

این در حالی است که هفت بازیکن تازه وارد سرخپوشان قبل از موعد مقرر قرارداد رسمی خود را ثبت کرده و برای این تیم بازی کردند. با این حال AFC برای بررسی هر چه دقیق تر این پرونده خواهان ارائه مستندات از سوی باشگاه پرسپولیس شده است.

پیگیری های خبرنگار مهر، از منابع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا که می خواستند نام آنها فاش نشود نشان از رد شکایت النصر در جلسه رسیدگی اولیه می‌دهد.

اعضای کمیته انضباطی و همچنین اعضای حقوقی کمیته مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا جلسه ای را در این خصوص داشته اند که طی آن اجازه رای گیری به افرادی که تابعیت عربستانی داشته اند نداده است.

AFC استدلال های باشگاه النصر را برای محرومیت پرسپولیس از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا نامعتبر دانسته اما برای بررسی ابعاد کامل این پرونده اقدام به گرفتن اطلاعات از فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس کرده است.

دو تن از خبرنگاران حوزه فوتبال آسیا در کشورهای هند و عمان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر ادعای باشگاه عربستانی را بیهوده دانسته اند و از حضور قطعی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر دادند.

با این حال کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تا پنجشنبه هفته جاری به باشگاه پرسپولیس فرصت دفاع داده است تا رای خود را پس از بررسی کامل این پرونده اعلام کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها