کد خبر : 51645

بشار رسن به جای ترابی در العربی ؟

بشار رسن به جای ترابی در العربی ؟

هواداران العربی قطر از باشگاه درخواست کردند تا با هافبک پرسپولیس قرارداد امضا نکند چون یک بازیکن معمولی است.

به گزارش پارس فوتبال ، نشریه «الوطن» قطر امروز خبر داد هواداران العربی در صفحات مجازی از جذب مهدی ترابی ، بازیکن ایرانی به عنوان لژیونر جدید العربی عصبانی شدند. هواداران قطری معتقدند سطح مهدی ترابی برای این تیم پایین است و آنها انتظار جذب بازیکن سرشناس خارجی را داشتند.

هواداران العربی حضور ترابی در کنار مهرداد محمدی هموطنش در ترکیب تیم را برای زمانی مناسب دیدند که این تیم در دسته دوم قطر حضور داشت نه در زمان حضور تیم در لیگ ستارگان قطر. البته برخی از هواداران با توجه به رده ما قبل آخر العربی این بازیکنان را در حد و اندازه تیم دانستند.

هواداران العربی منتظر یک بازیکن خوب در خط میانی بودند نه بازیکنی که در کنارها بازی می کند. به همین خاطر خواهان فسخ قرارداد با ترابی را شدند. چندین بازیکن در ترکیب تیم وجود دارد که کارهای ترابی را می تواند در خط میانی انجام دهد. برخی از هواداران العربی خواهان جذب بشار رسن، بازیکن عراقی پرسپولیس یا یک بازیکن برزیلی طراح را شدند.

هنوز قرارداد ترابی با العربی امضا نشده و باشگاه منتظر خالی شدن لیست تیمش از لژیونرها است تا این بازیکن ایرانی را جذب کند و به صورت رسمی قرارداد امضا کند.

 

نشریه «الوطن» قطر امروز خبر داد هواداران العربی در صفحات مجازی از جذب مهدی ترابی ، بازیکن ایرانی به عنوان لژیونر جدید العربی عصبانی شدند.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها