کد خبر : 51636

سنگ بزرگ غرامت 5 برابری پیش پای فکری در راه استقلال

سنگ بزرگ غرامت 5 برابری پیش پای فکری در راه استقلال

سرمربی مستعفی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص مذاکرات خود با باشگاه استقلال توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمود فکری سرمربی مستعفی تیم فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران  در جمع خبرنگاران پیرامون نشستی که با مسئولان باشگاه استقلال برگزار کرد، اظهار داشت:  شب گذشته از سرمربیگری نساجی مازندران استعفا کردم و نامه فسخ قراردادم را از سازمان لیگ گرفتم. مذاکراتم با استقلال هنوز به نتیجه نرسیده است و قرار شده عصر امروز دوباره با مسئولان این تیم جلسه‌ای داشته باشیم، هر چند که مشکلی از نظر من نیست.

سرمربی مستعفی نساجی درباره بندی که در قراردادش درباره غرامت وجود دارد، گفت: من در بحث رفاقت با مدیریت نساجی اصلا قراردادم را نخواندم و فقط آن را امضا کردم. بعدا متوجه شدم که دوستان بندی گذاشته اند که اگر فکری بخواهد برود، باید ۵ برابر رقم قرارداد غرامت بدهد. من بعد از بازی با استقلال یک نسخه قراردادم را گرفتم. هر زمان قراردادم را خواستم، به من ندادند، چون می‌دانستند که اگر قراردادم را به دستم بدهند ناراحت می‌شوم. بعد از بازی با استقلال از سازمان لیگ قراردادم را گرفتم و متوجه شدم مدیریت باشگاه چنین کاری را کرده است.

فکری در ادامه بیان کرد: متاسفانه ما فقط می‌گوییم استقلالی هستیم؛ و زمانش که می‌رسد اصلا پشت هم نمی‌ایستیم. هم در بحث استقلالی بودن و هم اینکه سال‌ها باهم نان و نمک خوردیم. من قراردادم را با رفاقت و اعتماد امضا کردم.

او درباره برکناری نظری جویباری از هیات مدیره باشگاه نساجی، گفت: از نظری جویباری هم سوءاستفاده کردند. بحث آوردن او در هیئت مدیره این بود که از تجربه اش و منابع مالی و دفترش استفاده کنند و بعد از نقل و انتقالات او را کنار بگذارند. فضایی را به وجود آوردند تا کسی که در بستن تیم به نساجی خدمت کرد در قائمشهر مورد اهانت واقع شود. این به مدیریت باشگاه برمی گردد. من باید تاوان رفاقتم را بدهم. باشگاه استقلال نباید پولی بابت رضایتنامه بدهد. اگر شده خانه ام را می‌فروشم و پول رضایتنامه ام را پرداخت می‌کنم. چیزی که مشخص است من از نساجی استعفا دادم و دیگر مربی این تیم نیستم.

فکری در خصوص آینده خود در استقلال با بازیکنان حال حاضر، عنوان کرد: بازیکنان استقلال همگی خوب هستند و ما مشکلی از این بابت نداریم. نفراتی هم که برای تیم جذب شده‌اند نفرات خوبی هستند. این جزو خوشحالی‌های من است که می‌توانم با این نفرات کار کنم و اگر قراردادمان نهایی شد برنامه‌ریزی لازم را انجام خواهم کرد.

او در مورد جدایی احتمالی کریمی و چشمی از استقلال بیان کرد: من با مسئولان باشگاه استقلال در این خصوص صحبت نکرده ام. در حال حاضر سر نخواستن من دعوا است. کادر فنی من همان نفراتی هستند که در نساجی با هم حضور داشتیم. باشگاه ۲ پیشکسوت را به عنوان کمک معرفی کرده که آن‌ها هم به جمع ما اضافه می‌شوند.

فکری ادامه داد: قرار است بعد از ظهر جلسه‌ای برگزار شود. اعضای هیئت مدیره باید در خصوص سرمربیگری من در استقلال صحبت کنند. از نظر من مشکلی وجود ندارد و امیدوارم از طرف نساجی هم مشکلات حل شود تا عصر امروز با استقلال قرارداد امضا کنم. فلسفه من احترام است و نباید فضای مجازی را آلوده کنیم. همه چیز در مستطیل سبز اتفاق میفتد. زمانی که بازی می‌کردم بار‌ها درون زمین با بازیکنان تیم‌های مختلف دعوا می‌کردیم، اما بیرون زمین با هم رفیق بودیم. اینکه از حالا بخواهیم کری بخوانیم خیلی زود است. من با احترام رقابت می‌کنم و همه به رقابت جوانمردانه دعوت می‌کنم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها