کد خبر : 51606

تنها مانع رسیدن محمود فکری به نیمکت استقلال

تنها مانع رسیدن محمود فکری به نیمکت استقلال

باشگاه نساجی مازندران تنها در شرایطی به محمود فکری رضایتنامه جدایی می‌دهد که از استقلال پول بگیرد.

به گزارش میزان، کش‌مکش‌ها بین دو باشگاه استقلال و نساجی برسر انتقال محمود فکری به جمع آبی‌پوشان در حال حاضر فقط به خاطر پول است. نساجی از ابتدا راضی به جدایی فکری نبود ولی پادرمیانی برخی واسطه‌های اسمی، نظری‌جویباری را قبل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا وادار به مصاحبه و او در آن اعتراف کرد استقلالی‌ها فکری را می‌خواهند.

پس از آن، اما بار دیگر مذاکرات فکری و استقلال به فراموشی سپرده شد در حالی که از نظر این مربی و مدیران استقلال هیچ چیز تمام شده نبود. همان زمان هم موضوع پول بود. همان ۴ میلیاردی که قرار بود در ازای این انتقال باشگاه استقلال به باشگاه نساجی بپردازد، ولی نپرداخت و مجبور شد با نامجومطلق به لیگ قهرمانان آسیا برود.

با این حال، حتی دوشنبه نیز همه چیز تمام شده بود و توافق بین این مربی و باشگاه استقلال و حتی باشگاه نساجی حاصل شد. به همین دلیل رسانه‌ها سرمربیگری فکری در استقلال را اعلام کردند، ولی وقتی وعده مالی استقلالی‌ها عملی نشد مدیران نساجی که تا آن زمان سکوت کرده بودند، سکوت خود را شکستند و از فکری خواستند در تمرینات نساجی حاضر شود.

مسئله اصلی نساجی در حال حاضر پول است. استقلال اگر فکری را می‌خواهد باید این ۴ میلیارد را بپردازد. چک و وعده‌های بلندمدت هم باعث نمی‌شود نساجی به این انتقال رضایت دهد. تیم نساجی مربی فصل بعدش را هم انتخاب کرده، ولی می‌داند که اگر فکری را در ازای وعده ۴ میلیارد تومانی به استقلال بدهد هرگز دستش به پول نمی‌رسد. از این رو فعلا سرمربی تیمش را نگه داشته و زمانی به او برای حضور استقلال رضایتنامه می‌دهد که پولش را نقد دریافت کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها