کد خبر : 51596

امروز آخرین مهلت فکری برای حضور در استقلال/ نیمکت آبی‌پوشان به نکونام می‌رسد؟

امروز آخرین مهلت فکری برای حضور در استقلال/ نیمکت آبی‌پوشان به نکونام می‌رسد؟

مسئولان باشگاه استقلال تا پایان امروز منتظر محمود فکری می‌مانند و در صورت عدم جلب رضایت نساجی از سوی این مربی، سراغ جواد نکونام خواهند رفت.

به گزارش تسنیم، مسئولان باشگاه استقلال روز گذشته با محمود فکری برای پذیرفتن هدایت تیم فوتبال استقلال وارد مذاکره شدند و به توافق رسیدند. بر همین اساس و با پاسخ مثبت این مربی، خبر سرمربیگری فکری در استقلال اعلام شد، اما مسئولان باشگاه نساجی مازندران اعلام کردند که رضایت‌نامه او را صادر نخواهد کرد و استقلال با آنها باید وارد مذاکره شود. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مسئولان نساجی مبلغ بالایی برای صدور رضایت‌نامه فکری خواسته‌اند.

همین مسئله باعث شده استقلالی‌ها به فکری بگویند خودش پیگیر رضایت‌نامه‌اش باشد. با توجه به اینکه زمان برای استقلال در حال از دست رفتن است، مسئولان باشگاه استقلال تا پایان امروز منتظر مشخص شدن وضعیت فکری با نساجی می‌مانند و در صورتی که شرایط تغییری نکند، سراغ جواد نکونام خواهند رفت. گفته می‌شود صحبت‌هایی با نکونام انجام شده و احتمال دارد با عدم رضایت باشگاه نساجی، نکونام سرمربی آبی‌پوشان شود.

مسئولان استقلال تصور می‌کردند با توجه به استقلالی بودن حدادیان مالک باشگاه نساجی و علی امیری، مدیرعامل این باشگاه انتقال فکری با مانعی مواجه نمی‌شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها