کد خبر : 51592

تصاویر | استوری تاج در حمایت از پرسپولیس جنجالی شد

تصاویر | استوری تاج در حمایت از پرسپولیس جنجالی شد

استوری ظهر دوشنبه مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران، واکنش های زیادی را در بین فوتبال دوستان عربستانی و همچنین خبرنگاران این کشور داشته است.

به گزارش ورزش سه، تاج با این استوری به هواداران پرسپولیس بابت صدور رای کنفدراسیون فوتبال آسیا اطمینان خاطر داد و گفت که درخواست النصر رد خواهد شد. وی که به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا این صحبت ها را مطرح کرد، ناگهان به نفر اول این ماجرا تبدیل شد و نقل قولش در شبکه های اجتماعی فارسی و عربی بازتاب بسیار زیادی را گرفت.

 

واکنش عربستانی ها به استوری تاج شدیداللحن بود و آن‌ها اعتقاد داشتند که او به عنوان مقام عالی رتبه AFC نباید در این موضوع نظر شخصی خود را مطرح می‌کرد اما استدلال مهدی تاج این است که اظهار نظر او به این دلیل انجام شده که شکایت النصری ها غیرقانونی بوده و پرسپولیس هیچ تخلفی را انجام نداده است.

 

باتوجه به این که مهدی تاج کرسی مهمی را در فدراسیون فوتبال در دست دارد، به عنوان نایب رییس حضورش برای ایرانی ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

با این حال پرسپولیس در سومین مورد حقوقی خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ موقعیت بسیار عجیبی را تجربه می‌کند. پس از این که اخراج سیامک نعمتی از سوی ای اف سی مورد بخشش قرار گرفت، ناگهان خوشحالی همیشگی عیسی آل کثیر با حکم شش ماه محرومیت در فاصله سه ساعت تا بازی پرسپولیس - النصر همراه شد تا شوک عجیبی به تیم قهرمان ایران وارد شود؛ هرچند که حالا باشگاه پرسپولیس برای بخشش این حکم وارد عمل شده است. حالا سرخ ها پس از این دو مورد که هر یک جنجال های زیادی را به دنبال داشتند، در انتظار صدور حکم سومین کیس انضباطی خود در کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

 

اگرچه منابع داخلی و بعضی از منابع موثق خارجی، به برتری پرسپولیس در این ماجرا تاکید می‌کنند اما هنوز خبری از مبادی رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص منتشر نشده و نگرانی هواداران سرخپوش این است که با ثبت یک شکست دیگر در پرونده های بین المللی، تیم یحیی گل‌محمدی فینال را از دست بدهد.

 

مسئله مهم این است که اهالی فوتبال در عربستان به شدت تغییر نتیجه در این بازی را دنبال می‌کنند و تمام تلاش خود را برای محکومیت پرسپولیس به کار بسته‌اند؛ البته اگر مبنا حکم فیفا درباره برانکو ایوانکوویچ باشد، به نظر نمی‌آید که پرسپولیس جریمه شود.

 

این توییت ها برخی از واکنش های اهالی فوتبال در عربستان به این ماجرا هستند:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها