کد خبر : 51580

عکس| این سند نشان می‌دهد شیخ دیاباته با استقلال فسخ کرده است


عکس| این سند نشان می‌دهد شیخ دیاباته با استقلال فسخ کرده است

رجوع به نامه‌ای که شیخ دیاباته در شهریورماه برای باشگاه ارسال کرده، کاملا گواه فسخ قرارداد این بازیکن است.

به گزارش خبرآنلاین؛ صبح امروز خبری در ارتباط با فسخ قرارداد شیخ دیاباته با استقلال منتشر شداما باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای این خبر را رد کرد. اما گفتنی است شیخ دیاباته نامه فسخ قرارداد خود را روز ۹ شهریور به باشگاه ارسال کرد ولی از آنجا که مدیران استقلال همواره طرفداران را محرم نمی‌دانند، موضوع را رسانه‌ای نکردند. 

دیاباته در صفحه دوم نامه خود نوشته است طبق قانون فیفا: «در صورتی که باشگاه به صورت غیرقانونی نتواند حقوق یکی از بازیکنان خود را حداقل برای دو ماه پرداخت کند، بازیکن می‌تواند بر این مبنا قرارداد خود را فسخ کرده و به باشگاه بدهکار حداقل فرصت ۱۵ روزه بدهد تا تعهد مالی‌اش را اجرا کند.»

دیاباته در ادامه نامه که تصویر آن را در زیر می‌بینید تاکید کرده: «بنابراین از شما درخواست می‌کنم این مبلغ اشاره شده را ظرف ۱۵ روز بعد از دریافت نامه پرداخت کنید. با بیشترین احترامات شیخ دیاباته»

عکس| سندی که نشان می‌دهد شیخ دیاباته با استقلال فسخ کرده است

همه چیز به راحتی حساب و کتاب می‌شود. استقلال روز ۹ شهریور نامه را دریافت کرد. تا ۲۴ شهریور فرصت داشت ۴۳۸ هزار دلار به این بازیکن پرداخت کند. پول اما در آن زمان پرداخت نشد. از ۲۴ شهریور تا امروز، ۲۲ روز گذشته است! اگر بنا بود دیاباته نامه برای تمدید زمان مهلت دهد قاعدتا باید ۲۴، ۲۵، ۲۶ یا همان روزها نامه می‌داد نه اینکه ۲۲ روز بعد از پایان مهلت، تازه نامه‌ای ارسال کند و ۱۰ روز دیگر زمان بدهد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها