کد خبر : 51539

محمود فکری سرمربی استقلال شد و نشد!

محمود فکری سرمربی استقلال شد و نشد!

وضعیت حضور محمود فکری روی نیمکت استقلال در حالی که نهایی به نظر می رسید، حالا با پیچیدگی هایی مواجه شده است.

به گزارش ورزش سه در شرایطی که از صبح دیروز شایعاتی مربوط به قطعیت سرمربیگری کاپیتان سابق آبی‌پوشان بالا گرفته بود، یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در تماس با خبرنگار "ورزش سه" تاکید کرد: می‌توانید نام فکری را به عنوان سرمربی استقلال درج کنید؛ این در حالی است که نیکخو معاون باشگاه استقلال هم در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما در مقابل درب باشگاه، در پاسخ به این سوال که آیا باید فکری را سرمربی آینده استقلال دانست، به او گفت: من با شما موافقم.

انتشار نام فکری به عنوان سرمربی استقلال در حالی ناگهان در صدر اخبار فوتبال ایران جای گرفت که باشگاه نساجی مدیرعامل و مالک آن هم‌داستان باهم ادعا می‌کردند باشگاه استقلال برای مذاکره با این باشگاه که در حال حاضر کارفرما کاپیتان سابق استقلال محسوب می‌شود، پا پیش نگذاشته است؛ همچنین در شایعات بود که آن‌ها مبلغ 4+3 میلیارد تومان را برای رضایت‌نامه فکری طلب خواهند کرد.

مالک باشگاه نساجی رضا حدادیان است که از چهره‌های خوشنام صنعت هوانوردی ایران محسوب می‌شود و از سال گذشته که مدیریت باشگاه نساجی را برعهده گرفته، مایه خیر و برکت در این تیم پرطرفدار بوده است؛ او در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش سه" حاضر نشد در این‌باره صحبتی کند اما تاکید کرد که مذاکره‌ای بین او و مدیران باشگاه استقلال بابت جدایی محمود فکری صورت نگرفته و این مسئله به صورت طبیعی باید بین دو باشگاه انجام بشود.

فکری در شرایطی امروز با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال جلسه داشت که شب گذشته از علی امیری و رضا حدادیان برای حضور در این جلسه اجازه گرفته بود؛ همچنین علی نظری جویباری که از بستگان فکری محسوب می‌شود، در این راستا تلاش زیادی انجام داده تا پس از حضور چند ماهه فکری در نساجی، او به جایی بازگردد که سال‌ها بازوبند کاپیتانی‌اش بر بازو بسته است.

اما با وجود همه این داستان‌ها و در شرایطی که انتظار می‌رفت باشگاه استقلال خبر رسمی انعقاد قرارداد با فکری را منتشر کند، این اتفاق نیفتاد تا خبرهای اولیه ما و سایر وبسایت‌ها فعلا در حال غیررسمی باقی بماند؛ اگر چه پس از جلسه فکری و هیات مدیره باشگاه استقلال، این‌بار پیشکسوتان در مکالمه با وزیر ورزش خواستار آن شدند در این انتخاب نقش خود را ایفا کنند. بنابراین ممکن است فکری از مسیر هیات مدیره به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود، افراد دیگری نیز مورد ارزیابی قرار بگیرند. ضمن‌آنکه فکری با توجه به صحبت‌های جدی با اعضای هیات مدیره، همچنان شانس اول نیمکت استقلال به نظر می‌رسد.

نکته جالب واکنش‌های دوستانه و فوری دو رقیب فکری در این انتخاب (محمد تقوی و فرهاد مجیدی) بود که هر دو انتخاب محمود فکری را به عنوان سرمربی استقلال در صفحه اینستاگرامی‌شان تبریک گفتند؛ اگر چه بعد از این انتشار، دوباره وضعیت به حالتی برگشت که استقلال شب گذشته در همان شرایط به سر می‌برد و البته حالا باید منتظر توضیحات مدیران اصلی باشگاه استقلال بود و دید که آن‌ها چه توضیحی درباره اتفاقات امروز دارند. مسیری که به توافق با فکری برای سرمربیگری و سپس متوقف شدن روند مذاکرات انجامید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها