کد خبر : 51521

با سرمربی جدید استقلال آشنا شوید

با سرمربی جدید استقلال آشنا شوید

محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ورزش سه، بعد از کش و قوس های فراوان مسئولان استقلال رسما با محمود فکری برای قبول هدایت این تیم به توافق رسیدند و این مربی را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند.

مسئولان باشگاه استقلال بعد از بررسی های متعدد جمع بندی نهایی خود را روی انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی قرار دادند اما در این بین اصلی ترین مشکل قراردادی این مربی با نساجی مازندران بود. به همین خاطر احمد مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال از شب گذشته به طور رسمی با خود فکری صحبت کرد و نظر او را برای قبول هدایت استقلال جلب کرد.

مدیران استقلال همچنین امروز مذاکرات متعددی را با مسئولان نساجی مازندران انجام دادند و موافقت های اولیه را نیز برای حضور فکری در استقلال گرفته‌اند. حالا فشارها روی مالک ومدیران باشگاه نساجی برا فسخ قرارداد فکری زیاد شده و احتمالا شاهد آن خواهیم بود که این مربی رسما به استقلال بپیوندد.

محمود فکری خودش هم در گفت و گویی که با خبرگزاری ایلنا داشته ضمن تایید این موضوع گفته است:‌«اول از همه باید از مجموعه خوب باشگاه نساجی مازندران، مدیریت، مالکیت و هواداران بی نظیر این تیم که فصل فوق العاده‌ای را در کنار یکدیگر داشتیم تشکر کنم و امیدوارم که همیشه موفق و موید باشند. باشگاه نساجی یکی از باشگاه‌های موفق ایران است. آقایان حدادیان و امیری در بخش خصوصی توانسته‌اند به رغم تمامی مشکلات تیمداری کنند.»

الکساندر نوری، جواد نکونام و فرهاد مجیدی 3 گزینه دیگر استقلال برای قبول سرمربیگری آبی ها بودند که در نهایت مدیران استقلال ترجیح دادند فکری را به عنوان سرمربی جدید برگزینند.

با انتخاب فکری به عنوان سرمربی باید دید او کدام یکی از مربیان ایرانی را به عنوان دستیار خود معرفی خواهد کرد. سرمربی جدید آبی پوشان فصل گذشته در نساجی با حنیف عمران زاده و سیروس دین محمدی همکاری داشت و با وجود سابقه استقلال این دو به نظر می‌رسد که در تیم جدید فکری هم او را همراهی کنند.

فکری 51 ساله در سال های طولانی دوران بسیار خوبی را به عنوان کاپیتان و بازیکن در استقلال داشت و یکی از بازیکنان محبوب این تیم به شمار می‌رفت. او طی سال های گذشته هدایت شیرین فراز کرمانشاه، نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان، شاهین بوشهر، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه را برعهده داشته است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها