کد خبر : 51488

رقبای فرهاد مجیدی برای نیمکت استقلال مشخص شدند

رقبای فرهاد مجیدی برای نیمکت استقلال مشخص شدند

گزینه‌‌های سرمربیگری تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده مشخص شدند و قرار است به زودی تکلیف نیمکت آبی‌پوشان برای لیگ بیستم روشن شود.

 به گزارش تسنیم، هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از کش و قوس‌های زیاد، گزینه‌های نهایی سرمربیگری تیم فوتبال استقلال را مشخص کرد.

گزینه نخست، الکساندر نوری، مربی ایرانی - آلمانی است که مذاکراتی با او انجام و از او خواسته شده که تا امشب جواب نهایی را بدهد. موضوعاتی چون نحوه پرداخت حقوق، مالیات و یکی دو مسئله دیگر باعث طولانی شدن مذاکرات شده است.

در صورتی که پاسخ نوری به شرایط استقلال منفی باشد، مسئولان استقلال سراغ گزینه‌های داخلی خواهند رفت. جواد نکونام، محمود فکری و مهدی پاشازاده جزو گزینه‌ها هستند که با هر سه مربی صحبت‌های مقدماتی انجام شده است. گفته شده نکونام بند فسخ قرارداد دو میلیارد تومانی با فولاد خوزستان دارد و می‌تواند با پیشنهاد استقلال قراردادش با تیم خوزستانی را فسخ کند.

شانس فرهاد مجیدی که تا روزهای گذشته جزو گزینه‌های جدی سرمربیگری استقلال بود کاهش پیدا کرده اگر چه ممکن است اتفاقات دیگری رخ دهد. نام مهدی رحمتی نیز در حالی از سوی مالک باشگاه شهر خودرو مطرح شده که پیگیری‌ها نشان می‌دهد دروازه‌بان پیشین استقلال در بین گزینه‌های سرمربیگری قرار ندارد.

قرار است طبق برنامه‌ریزی مسئولان استقلال فردا تکلیف سرمربی فصل آینده آبی‌پوشان مشخص شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها