کد خبر : 51397

استقلال را منحل کنید تا خیال همه راحت شود/ باشگاه بعد از پدرم و پورحیدری بزرگتر ندارد

استقلال را منحل کنید تا خیال همه راحت شود/ باشگاه بعد از پدرم و پورحیدری بزرگتر ندارد

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: آقایان می‌خواهند استقلال را منحل کنند، این کار را انجام دهند تا خیال همه راحت شود.

آتیلا حجازی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت آشفته این روزهای باشگاه استقلال و برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی باشگاه اظهار داشت:

این باشگاه هیچ چیز ندارد؛ نه مدیرعامل، نه سرمربی و نه بازیکن. آقایان بگویند قصد دارند استقلال را منحل کنند تا خیال‌ همه راحت شود. مگر می‌شود یک مدیر بیاید و بعد از چند ماه برود؟ یک نفر دو ماه سرپرست است، یک نفر دو ماه مدیرعامل و نفر بعدی عمر مدیریتی‌اش 6 ماه بیشتر نیست. هر مدیری مربی خودش را انتخاب می‌کند یا قبل از اینکه وارد باشگاه شود با مربی دیگری از قبل می‌بندد. این کارها چه معنایی دارد؟

به قول پدرم هیئت مدیره یعنی دور هم چلوکباب بخورند!

وی افزود: مدیرعامل فعلی با سرمربی تیم حال نمی‌کند، سراغ گزینه دیگر می‌رود. در استقلال چه خبر است؟ چرا یک مدیر توانمند با هیئت مدیره قوی انتخاب نمی‌شود؟ همه جای باشگاه استقلال ایراد دارد، از مدیرعامل گرفته تا هیئت مدیره اشکالاتی دارند. چرا نباید مدیری انتخاب شود که 10 سال در رأس کار باشد؟ پدرم راست می‌گفت که هیئت مدیره یعنی دور هم چلوکباب بخورند و سپس خداحافظی کنند و بروند! چهار نفر گزینه مناسب بیاورید که کاربلد باشند و بدانند هوادار از آنها چه چیزی می‌خواهد. هر کسی جیبش را پُر می‌کند و می‌رود. کسانی در استقلال پُست گرفته‌اند که کسی آنها را نمی‌شناخت، اما دو، سه ماهه معروف شدند و به کارهای دیگرشان رسیدند.

آقای سلطانی‌فر! به مردم توضیح دهید مشکل استقلال چیست

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد شدید از اوضاع مدیریتی در باشگاه استقلال تصریح کرد: متولی اصلی استقلال یعنی آقای سلطانی‌فر، وزیر ورزش به هواداران استقلال توضیح دهد که مشکل این باشگاه چیست. چرا پنجره نقل و انتقالاتی‌ تیم دیگری باز است و از بازیکنان جدید در آسیا استفاده می‌کند، اما برای استقلال بسته است. هر دو باشگاه برای دولت هستند و زیر نظر وزارت ورزش، چرا باید هواداران استقلال هر سال سختی بکشند؟ بحثم اصلا پرسپولیس نیست و سوء تفاهمی پیش نیاید، بحث اصلی‌مان عدم نگاه یکسان به این دو باشگاه است. چرا آن باشگاه مشکل ندارد، اما این یکی نه مدیرعامل دارد، نه سرمربی و نه بازیکن. هر مدیرعاملی با باند بازی و رفیق بازی آدم‌ها را دور خود جمع می‌کند. اگر قرار است هر سال این اتفاق بیفتد، تیم را منحل کنند و از اساس و پایه بسازند تا سال دیگر در سطح حرفه‌ای شرکت کند.

قانون منع جذب خارجی‌ها من در آوردی است

حجازی با اشاره به قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی خاطرنشان کرد: در هیچ کجا هم چنین قانونی دیده نمی‌شود. فوتبال ما حرفه‌ای نیست، اما قرار است حرفه‌ای باشد این قانون‌ها را نباید تصویب کنند. اگر یک نفر اشتباهی کرده، دیگران نباید جواب پس بدهند. متأسفانه عده‌ای به راحتی با آوردن بازیکن یا مربی خارجی به عنوان دلال پول می‌خورند و پشت پرده مشخص نیست چه خبر است. مربی‌ای که در کشور خودش ماهی دو، سه هزار یورو حقوق می‌گرفته، ببینید در ایران چقدر قرارداد داشته است. معلوم است که پشت پرده یکسری دور هم جمع شده‌اند و پول می‌خورند. برای استقلال تنها مربی خارجی به درد می‌خورد، اما با قانون من درآوردی مانع این کار شدند. چرا از کسی که اشتباه کرده است، بازخواست نمی‌کنید؟

استقلال بزرگتر ندارد

وی در خصوص اینکه خیلی از هواداران استقلال اعتقاد دارند که پس از مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری این تیم روزهای خوشی ندید، به تسنیم گفت: واقعیت این است و به آن شک نکنید، چون کسی نیست که حرف بزند. در پرسپولیس، علی دایی، علی کریمی، حمید استیلی، کریم باقری و ... هستند، اما استقلال چه کسی را دارد؟ یکبار با دقت بررسی کنید استقلال چه کسی را دارد که از حق این باشگاه دفاع کند؟ همه به فکر خودشان هستند.  یک نفر دنبال کمیته پیشکسوتان است، یکی دنبال معاونت و دیگری دنبال سرپرستی تیم! وقتی اندازه‌های خودشان را بالا نمی‌بینند شرایط همین می‌شود. متأسفانه استقلال بزرگتر ندارد، کسی مثل پدرم و مرحوم پورحیدری که حق تیم را بگیرد. اینها دلایل عدم موفقیت نیست، اما بحث داشتن بزرگتر است. آقایان! اگر می‌خواهید استقلال را از بین ببرید، آن را منحل کنید، این همه اعصاب مردم را خرد نکنید.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها