کد خبر : 51363

تمام کارهای عجیب و غریب احمد سعادتمند در استقلال

تمام کارهای عجیب و غریب احمد سعادتمند در استقلال

شرایط استقلال با سعادتمند و دیگر مدیران در سال های اخیر بسیار عجیب بوده و این شرایط موجب عذاب هواداران میلیونی این تیم شده است.

به گزارش پارس فوتبال ، مدیرانی که در این سالها سکان اداره باشگاه را در اختیار داشته اند آنچنان تاثیر گذار نبوده اند و اکثرا خیلی زود به آخر خط رسیده اند. بدهی های سنگین و عدم نتیجه گیری میراث آنها برای باشگاه بوده و مدیر بعدی همچون مدیر قبلی در همان مسیر قدم زده است. مدیرعاملی احمد سعادتمند در باشگاه استقلال از فروردین ۹۹ استارت خورد و در مهر ماه به پایان رسید و او هم همچون مدیران و سرپرست های قبلی نتوانست مدیریت قابل دفاعی در دوران حضورش در این باشگاه داشته باشد.

استقلال در ماه های آخر دوران مدیریت او کم حاشیه نداشت و جدال او با فرهاد مجیدی سرمربی سابق آبی ها شرایط سختی را برای تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ایجاد کرد.

مجیدی بعد از یک استعفای چند روزه در آستانه فینال نتوانست تیمش را آنطور که باید آماده بازی فینال برابر تراکتور کند و شکست خورد.

بعد از بازی فینال هم از سمتش کناره گیری کرد تا سکان هدایت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در اختیار مجید نامجو مطلق قرار بگیرد که نتیجه آن حذف در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

سر انجام سعادتمند هم با تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه برکنار شد و بعد از برکناری او از مدیرعاملی استقلال اعضای هیات مدیره باشگاه در بیانیه ای ۸ بندی حسابی از مدیریت او انتقاد کردند. در بند ۷ این بیانیه نسبت به مدیریت سعادتمند در مورد موضوعی محرمانه آمده است:« طرح مسائل داخلی و محرمانه باشگاه در سایت رسمی باشگاه به جای مدیریت بازیکنان و حل و فصل مشکلات که باعث خدشه دار شدن حیثیت و اعتبار باشگاه استقلال شد.»

به نظر می رسد یکی از اصلی ترین انتقادات اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال همین بند بوده و آنها توقع داشته اند سعادتمند مدیریت درستی در مواجه با آن داشته باشد اما او این ماجرا را معکوس مدیریت کرده و باعث خدشه دار شدن آبروی باشگاه استقلال شده است. هیات مدیره از رسانه ای شدن هزینه های باشگاه در فصل گذشته و اعلام هزینه های ارزی سال گذشته با قیمت کنونی ارز به شدت عصبانی هستند چرا که عقیده داشتند سعادتمند باید به قیمت آن زمان ارز ریز هزینه ها را برآورد می کرد. چه برسد به اعلام کردنش در رسانه ها!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها