کد خبر : 51360

عیسی آل کثیر در آستانه محرومیت از بازی با النصر ؟

عیسی آل کثیر در آستانه محرومیت از بازی با النصر ؟

مدیر روابط عمومی سابق پرسپولیس مدعی شده است که عیسی آل کثیر به خاطر شادی پس از گل در بازی با پاختاکور در خطر محرومیت قرار گرفته است.

به گزارش پارس فوتبال ، روابط عمومی سابق پرسپولیس مدعی شده است که عیسی آل کثیر به خاطر شادی پس از گل در بازی با پاختاکور در خطر محرومیت قرار گرفته است.

حسین قدوسی مدعی شده است که ای اف سی از باشگاه پرسپولیس برای شادی عیسی آل کثیر در بازی با پاختاکور ازبکستان توضیح خواسته است و مسئولان باشگاه پرسپولیس مدارک لازم را برای ای اف سی آماده کرده اند و روز جمعه این مدارک ارسال خواهد شد.

مسئولان پرسپولیس در مدارکی که قرار است برای ای اف سی بفرستند ، فیلمی از شادی های بعد از گل عیسی آل کثیر در بازی هایی  که برای صنعت نفت گلزنی کرده است قرار داده اند . همچنین پرسپولیسی ها مدعی شده اند که آل کثیر در بازی با تیم الشارجه هم وقتی گل زده است این حرکت را انجام داده است.

حال باید دید که مسئولان ای اف سی دلایل پرسپولیسی ها  را می پذیرند یا نه .البته قدوسی گفته که هواداران نگران نباشند چون ای اف سی احتمالا دلایل پرسپولیس را خواهد پذیرفت.

گفتنی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا احتمال نژاد پرستی در بازی سرخپوشان مقابل  پاختاکور را مورد بررسی قرار داده و شادی گل آل کثیر هم مورد اتهام قرار گرفته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها