کد خبر : 51356

نظر شجاع خلیل زاده درباره بازی بعدی پرسپولیس

نظر شجاع خلیل زاده درباره بازی بعدی پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس با جان و دل مقابل النصر بازی خواهند کرد و امیدوارم با فینالیست شدن نتیجه زحمات‌مان را بگیریم.

به گزارش خبرورزشی، شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس درباره بازی مقابل پاختاکور اظهار داشت: بازی با پاختاکور، خیلی بازی سختی برای ما بود. آن‌ها هم از لحاظ بدنی و هم استقامتی شرایط خوبی داشتند، ولی خدا را شکر توانستیم با یک بازی خوب و منطقی و با تدابیر کادر فنی شکست‌شان دهیم و دل مردم ایران را در این وضع اقتصادی شاد کنیم.

وی درباره بازی برابر النصر نیز گفت: النصر تیم خیلی خوب و منظمی است و بازیکنان خارجی قوی هم دارد. امیدوارم بتوانیم النصر را هم شکست دهیم و به فینال رقابت‌ها راه پیدا کنیم. هواداران پرسپولیس این را بدانند که بازیکنان با تمام توان و با جان و دل مقابل النصر بازی خواهند کرد. این بازی آخر ما در قطر است و امیدوارم که بتوانیم با پیروزی مقابل النصر دل هواداران عزیز را شاد کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است که سرخپوشان برای دومین بار در سه سال اخیر به فینال آسیا راه پیدا کنند، خاطرنشان کرد: همیشه هواداران در این چند سال به بازیکنان امیدوار بودند، می‌دانند که بازیکنان از جان مایه می‌گذارند و امیدوارم هواداران قدر چنین بازیکنانی را بدانند، همان‌طور که بازیکنان قدر هواداران را می‌دانند و امیدوارم که تمام زحمات ما منجر به رسیدن پرسپولیس به فینال شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها