کد خبر : 51239

ترسناکترین دشمن پرسپولیس در بازی امروز با پاختاکور

ترسناکترین دشمن پرسپولیس در بازی امروز با پاختاکور

آنچه که ممکن است به یکی از عوامل حذف پرسپولیس تبدیل شود، نوعی «خوش خیالی» یا ساده انگاری است که همیشه هزینه جبران ناپذیری را برای تیم های فوتبال داشته است.

به گزارش ورزش سه، پیروزی مقابل السد پس از این که بالاتر از الدحیل، الشارجه و التعاون، صدرنشینی به دست آمد، ممکن است باعث غرور هر تیم آسیایی شود. اما پرسپولیس برای این که بتواند به این راه پر پیچ و خم ادامه دهد باید از آن خودداری کند.

سرخ ها تا اینجای لیگ قهرمانان آسیا عملکرد فوق العاده ای داشتند و حالا باید به مصاف پاختاکور بروند. دستکم روی کاغذ، پاختاکور ازبکستان تیمی به مراتب سطح پایین تر از السد قطر است و شاید همین موضوع نوعی خوش خیالی را به تیم پرسپولیس تزریق کند؛ چیزی که ممکن است به حذف آن منجر شود.

در این بین وظیفه یحیی گل‌محمدی است که شاگردانش را از مخاطرات فنی این بازی هشیار کند و همچنین مانع از ایجاد غرور برای آن ها شود. نکته ای که در سال ۲۰۱۸ برانکو به خوبی در تیم جا انداخت و حالا گل محمدی هم به اجرای آن تاکید دارد.

یحیی در نشست خبری با اشاره به همین موضوع گفت که پیروزی در بازی های قبلی، موفقیت آینده را تضمین نمی‌کند. نکته مهم این است که در ترکیب پرسپولیس تعداد دو رقمی از بازیکنان سابقه صعود به فینال آسیا را دارند و همین تجربه فوق العاده، به کادرفنی نیز می‌آید.

پرسپولیسی ها نباید فراموش کنند که فصل گذشته همین تیم پاختاکور در میان بهت و حیرت طرفداران در ورزشگاه آزادی آن ها را متوقف کرد و در ازبکستان نیز کارشان را ساخت؛ حالا زمانی است برای انتقام اما به شرطی که هیچ غرور کاذب و غفلتی در نمایششان وجود نداشته باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها