کد خبر : 51220

فرعباسی پرونده انتقالش به استقلال را بست

فرعباسی پرونده انتقالش به استقلال را بست

دروازه‌بان تیم نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال یک دروازه‌بان گرفته و به نظرم این پرونده بسته شده است.

حبیب فرعباسی در گفت‌وگو با فارس در مورد حضور در تمرینات نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: من الان در مسجدسلیمان هستم. چون نوبت دندان پزشکی داشتم، نمی‌توانستم به تهران بروم. انشاالله بعد از انجام کارهای شخصی، راهی تهران می‌شوم تا در تمرینات شرکت کنم.

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه گفته می‌شود تراکتور خواهان جذب اوست، گفت: تراکتور صحبت‌هایی را مطرح کرده و به باشگاه ما هم نامه زده اما فعلا چیزی مشخص نیست. نمی‌توانم قاطعانه بگویم جدا می‌شوم یا می‌مانم. باید با مجتبی حسینی صحبت کنم و ببینم چه می‌شود. 

وی افزود: تکلیفم مشخص نیست. نمی‌دانم با چه کسی باید صحبت کنم. باشگاه مدیرعاملی ندارد که با او صحبت کنم. حدود یک ماه پیش با عطاالله بهادری (رئیس هیات مدیره نفت مسجدسلیمان) صحبت کردم و گفت اجازه بده تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود. با ابوذرشجاعی (سرپرست جدید باشگاه) هم که صحبت کردم، گفت مدیرعامل نیستم و بهتر است با مجتبی حسینی صحبت کنی. حالا قرار است به تهران بروم و با حسینی صحبت کنم ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

فرعباسی در مورد اینکه چندی پیش مورد توجه استقلال قرار گرفته بود و آیا پرونده این انتقال هم هنوز باز است، عنوان کرد: نمی‌دانم. استقلال یک دروازه‌بان گرفته و به نظرم این پرونده بسته شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها