کد خبر : 51196

صحبت های طوفانی جنگنده پرسپولیس هواداران را سر شوق آورد

صحبت های طوفانی جنگنده پرسپولیس هواداران را سر شوق آورد

مهاجم جنوبی پرسپولیس به خبرورزشی گفت: مادرم همیشه موقعی که بازی می‌کنم برایم دعا می‌کند. گلی که زدم هم حاصل دعا‌های مادرم و البته تلاش بچه‌ها بود و از راه دور دست مادرم را می‌بوسم.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیسی‌ها کاری کردن کارستان و توانستند با ارائه یک بازی حساب شده تیم متمول السد را با کلی ستاره در خاک خودش شکست دهند و به مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند. مرد اول این بازی هم کسی نبود جز عیسی آل‌کثیر. مهاجم جنوبی و خرید جدید پرسپولیس تک‌گل تیمش را مقابل السد زد تا ستاره این دیدار لقب بگیرد. با عیسی در مورد این دیدار گپ زدیم که در ادامه می‌خوانید.

تبریک؛ برد بسیار شیرینی مقابل السد به دست آوردید.

ممنون. مبارک همه پرسپولیسی‌ها و همه مردم ایران باشد. از اینکه آن‌ها را شاد کردیم و توانستیم برای دقایقی خنده بر لبشان بیاوریم واقعاً از ته دل خوشحالم. امیدوارم این پیروزی‌ها و این روند خوبمان در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد و بتوانیم به مراحل بالاتر برسیم.

بازی با تیم قدرتمند السد چطور بود؟

همیشه بازی‌های آسیایی سخت است و حساسیت‌های خاصی هم دارد. همان‌طور که گفتید السد واقعاً تیم قدرتمندی بود، آن‌ها هر سال هزینه زیادی می‌کنند تا بتوانند در آسیا مقام بیاورند امسال هم که با توجه به شرایط خاص به وجود آمده میزبان هستند ولی ما انگیزه زیادی برای این بازی داشتیم و می‌خواستیم هر طور شده به مرحله بعد برویم. کادر فنی ما آنالیز بسیار دقیقی از حریف انجام داد و شما دیدید در طول بازی موقعیت زیادی به حریف ندادیم و توانستیم با یک نمایش عالی و حساب شده به گل برسیم و راهی مرحله بعد شویم. واقعاً دست تک‌تک بچه‌ها درد نکند، از جان مایه گذاشتند و نشان دادند در پرسپولیس اتحاد و همدلی حرف اول و آخر را می‌زند.

خودت هم در این بازی خیلی زودتر می‌توانستی به گل برسی!

بله؛ دو بار توپم به تیر خورد و حیف شد به گل تبدیل نشد. فکر می‌کنم اگر بدشانس نبودم می‌توانستم هت‌تریک کنم ولی خب در فوتبال از این اتفاقات می‌افتد مهم برد تیم بود که به آن رسیدیم و توانستیم دل میلیون‌ها نفر را شاد کنیم.

عکسی هم از مادرت در حال دعا جلوی تلویزیون منتشر شد که بسیار جالب بود.

مادرم همیشه موقعی که بازی می‌کنم برایم دعا می‌کند. گلی که زدم هم حاصل دعا‌های مادرم و البته تلاش بچه‌ها بود و از راه دور دست مادرم را می‌بوسم.

خیلی‌ها قبل از شروع بازی شانس السد را برای پیروزی بیشتر می‌دانستند. خودت فکر می‌کردی بتوانید این تیم را شکست دهید؟

خب آن‌ها تیم قدرتمندی بودند ولی ما از ابتدا به خودمان ایمان داشتیم و فقط به بردن فکر می‌کردیم. هر کس می‌تواند نظری داشته باشد ولی نشان دادیم برای پرسپولیس غیر ممکن وجود ندارد و با تلاش می‌شود کار‌های بزرگی کرد.

این پرسپولیس توانایی رسیدن به فینال را دارد؟

صحبت از فینال هنوز زود است و ما از همین حالا به بازی آینده فکر می‌کنیم. تیم ما شرایط خوبی دارد و کیفیت بالای خود را در آسیا نشان دادیم امیدوارم همین‌طور با قدرت جلو برویم و به فینال هم برسیم.

وضعیت پای مصدومت چطور است؟

خدا را شکر بهترم و نسبت به قبل اوضاع بهتری دارم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها