کد خبر : 51191

زمزمه توافق استقلال با گزینه اصلی سرمربیگری

زمزمه توافق استقلال با گزینه اصلی سرمربیگری

بر اساس خبری که به خبرگزاری فوتبالی رسیده است و استقلال و الکس نوری به توافق رسیده اند و این توافق در صورت امضای قرارداد، به صورت رسمی طی 24 تا 48 ساعت آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، آخرین قمار سعادتمند آوردن الکساندر نوری به استقلال است که اگر تحقق پیدا کند، سعادتمند تا حدودی می تواند از زیرفشار انتقادات هواداران فرار کند اما اگر این اتفاق نیفتد، احتمالا باید سعادتمند از استقلال برود.

ظاهرا این خبر قرار بوده که دیشب اعلام شود، اما چون اعضای هیات مدیره از توافق نهایی استقلال و نوری بی خبر بوده اند، جلسه برگزار نشده است و اعضا ترجیح داده اند روز دیگری جلسه را برگزار کنند. برخی شنیده ها حکایت از آن دارد که دلیل ناراحتی اعضا از سعادتمند این بوده که مدیرعامل استقلال فقط ماجرا را با وزیر ورزش و جوانان هماهنگ کرده و به اعضای هیات مدیره خبر نداده است.

سعادتمند از اعضا خواسته تا با حضور الکس نوری موافقت کنند و وزیر هم در این باره اوکی نهایی را داده است. ظاهرا فقط امضای طرفین باقی مانده و اگر اتفاق خاصی نیفتد، الکس نوری را باید سرمربی فصل آینده استقلال بدانیم. البته اگر اعضای هیات مدیره استقلال دلخوری شان از سعادتمند برطرف شود. 

در هر حال فعلا وزیر ورزش و سعادتمند و نزدیکانشان از توافقات اولیه خبر دارند اما تا به صورت رسمی طرفین قرارداد را امضا نکنند، نمی شود گفت به صورت رسمی الکس نوری روی نیمکت استقلال می نشیند. 

گفته می شود آلکس نوری قرار است یک دستیار با خود به ایران بیاورد.

باید دید باشگاه استقلال، این توافق را چه زمانی به صورت رسمی اعلام خواهد کرد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها