کد خبر : 51187

سعادتمند نام بازیکن استقلال که قلیان کشیده را بگوید

سعادتمند نام بازیکن استقلال که قلیان کشیده را بگوید

مجید نامجومطلق سرمربی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به صحبت جنجالی مدیرعامل استقلال در مورد قلیان کشیدن بازیکن تیم واکنش نشان داد.

نامجومطلق در خصوص حرف‌های مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر شب‌زنده‌داری تعدادی از بازیکنان و قلیان کشیدن آنها و همچنین عدم حضور در برنامه صبحانه به تسنیم گفت: در مجموع باید بگویم که برنامه‌های ما از لحاظ تغذیه یا حضور در کلاس‌های آنالیز به صورت منظم برگزار می‌شد. در مورد صرف صبحانه یا دیگر وعده‌های غذایی هم پزشک تیم برنامه را مشخص می‌کرد و مشکلی در این زمینه ایجاد نشد. با توجه به بحث بیماری کرونا، بازیکنان صبحانه را در اتاق به صورت بسته بندی شده می‌خوردند و همه چیز در این زمینه زیر نظر کادر پزشکی قرار داشت.

وی خاطرنشان کرد: آقای سعادتمند در خصوص شب‌زنده‌داری تعدادی از بازیکنان و قلیان کشیدن آنها صحبت کرده و که اگر این موضوع صحت دارد و بازیکنی قلیان کشیده، بهتر است که ایشان اسم ببرند تا همه چیز مشخص شود. بازیکنی که در تیمی مثل استقلال بازی می‌کند قطعا باید مسائل حرفه‌ای را رعایت کند و ما نمی‌توانیم ساعت سه نصفه‌شب وارد اتاق بازیکن شویم و ببینیم چکار می‌کند. الان هم دوره جمع کردن گوشی‌ها تمام شده و الان اکثر بازیکنان دو، سه تلفن همراه با خودشان دارند. واقعیت این است که من ندیدم بازیکنی قلیان بکشد و اگر آقای سعادتمند چیزی دیده است بهتر است اسم ببرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها