کد خبر : 51174

دل مهاجم استقلال از کجا پر است؟ گلایه های ریشه دار ارسلان

دل مهاجم استقلال از کجا پر است؟ گلایه های ریشه دار ارسلان

خیلی‌ها بعد از استوری ارسلان مطهری و طغیان او بابت تاختن به دو مربی استقلال پس از شکست مقابل پاختاکور و حذف از آسیا تاختند.

به گزارش روزنامه گل، خیلی‌ها بعد از استوری ارسلان مطهری و طغیان او بابت تاختن به دو مربی استقلال پس از شکست مقابل پاختاکور و حذف از آسیا تاختند و گفتند که یک نفر که شش ماه است آمده نباید چنین صحبت هایی را بکند؛ اما در مقابل نگفتند که چرا یک تازه وارد به زعم این افراد به یکباره چنین مسائلی را مطرح می‌کند و کارد چنان به استخوانش می‌رسد که در غوغای ناراحتی بابت حذف از آسیا و ناراحتی همه ارکان باشگاه و هواداران چنین مساله را مطرح می‌کند.

یادتان باشد سیزدهم مرداد سال جاری بود که در مطلبی به این موضوع اشاره کردیم که میانه فرهاد و ارسلان شکرآب شد و تیتر "روابط تار با صاحب گیتار!" به عنوان اصلی ترین تیتر روی جلد روزنامه نقش بست.

آن موقع مدام باشگاه به دنبال تکذیب تیتر ما و گل و بلبل بودن شرایط تیم فرهاد بود اما از همان موقع عمق فاجعه و اختلاف در تیم او مشهود به نظر می‌رسید. آنجا که بحث اختلاف بعضی از بازیکنان از جمله فرشید باقری با صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی مطرح شد که کار را به اخراج و حضور این بازیکن در کمیته انضباطی کشاند.

یادتان باشد همین شرایط برای محمد دانشگر هم به وجود آمد و حتی فرهاد مجیدی اعلام کرد که دیگر نیازی به او نداشته و جایی در تیمش نخواهد داشت. هرچند که در نهایت کار به آشتی کنان کشید اما همه این مسائل وجود اختلافات و نگاه‌های جانبگرانه را از بین نبرد که استوری ارسلان مطهری شاید بخشی از فوران این موارد باشد.

فرهاد رفت اما با ماندن مجید نامجومطلق و صالح مصطفوی، اعضای کادرفنی مجیدی همچنان شرایط قبل به نظر می‌رسید ادامه داشته که در نهایت پسر آبی‌ها را وادار به چنین کاری کرد. ارسلان مطهری گلایه کرد اما حرف از ادامه سکوتش واقعا درست است. آنهم برای بازیکنی که از روز اولی که لباس آبی را پوشید و به آرزوی دیرینه اش رسید بهترین عملکرد را داشت و با گیتار معروفش مدام آهنگ خوشحالی برای هواداران استقلال سرود.

بازیکنی که در بدو ورودش در دربی خاطره ساز شد و در چند بازی نقش بسزایی در موفقیت استقلال و جایگاه این تیم در پایان لیگ داشت. بازیکنی که خوب کار کرد اما شاید در روزهایی که تمرین می‌کرد و شیخ نبود، در روزهایی که تمرین می‌کرد و قائدی آماده نبود، بازهم فرهاد از شیخ و مهدی در ترکیب اصلی استفاده می‌کرد و از او به عنوان بازیکن تعویضی بهره برد. آنهم تعویض طلایی که هر موقع آمد خوب کار کرد و توانست با تاثیرگذاری اش به استقلال کمک کند. پس این گله ارسلان گله نیست و یک تلنگر در ادامه سکوتی است که خودش هم به آن ایمان و اعتقاد دارد و  همچنان به موفقیت با استقلال و خدمت به پیراهن این تیم فکر می‌کند. این تلنگر او شاید مدیران استقلال را به خود بیاورد که چرا یک تیم اینچنین از داخل با مشکل مواجه است و چرا باید این شکاف کار را به جایی برساند که سازنده آواز روزهای خوش استقلال خیلی زود و اینچنین لب به گلایه بگشاید و از بعضی مسائل اینچنین ناراحت باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها