کد خبر : 51172

کسی از جدایی مدافع استقلال ناراحت می شود؟

کسی از جدایی مدافع استقلال ناراحت می شود؟

جالب اینکه حالا چشمی از قطر برنگشته و شایعاتی در مورد جدایی او به گوش می‌رسد؛ اما آیا کسی بابت رفتن این بازیکن از استقلال ناراحت خواهد شد؟

به گزارش روزنامه گل، چند نسل باید در استقلال عوض شود، چند مربی باید بیایند و بروند و چقدر امتیاز و موقعیت باید از دست برود تا بالاخره روشن شود روزبه چشمی مدافع میانی نیست و بهتر است در خط هافبک به میدان برود؟

شگفت‌انگیز است که او به‌طور پیاپی در همین پست مورد اعتماد مربیان متعدد داخلی و خارجی قرار می‌گیرد و البته همیشه هم هزینه به تیم تحمیل می‌کند، اما این قصه متوقف نمی‌شود. دشوار است که تصور کنیم هم کارلوس کی‌روش و هم شفر و استراماچونی و مجیدی و مطلق اشتباه کرده‌اند. بنابراین حتما تحلیل خطا از ناحیه منتقدان چشمی است.

هر چه هست اما اتفاقاتی از جنس اشتباه روزبه سر گل دوم پاختاکور، مطلقا غیرقابل جبران و کمرشکن است. بدون آن گل شاید مسیر بازی عوض می‌شد. به هر حال حریف ازبک 2 بازی بیشتر انجام داده بود و به‌تدریج خسته می‌شد. جالب اینکه حالا چشمی از قطر برنگشته و شایعاتی در مورد جدایی او به گوش می‌رسد؛ اما آیا کسی بابت رفتن این بازیکن از استقلال ناراحت خواهد شد؟

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها