کد خبر : 51171

دروازه بان استقلال چگونه از لیست خرید تراکتور کنار گذاشته شد؟

دروازه بان استقلال چگونه از لیست خرید تراکتور کنار گذاشته شد؟

مالک باشگاه تراکتور با جذب دروازه‌بان استقلال موافقت نکرده است.

به گزارش ورزش سه، پس از جدایی محمدرشید مظاهری از تراکتور و پیوستن او به استقلال، باشگاه تبریزی هنوز نتوانسته جانشین مناسبی برای او پیدا کند و طی روزهای اخیر مشغول رصد کردن وضعیت گلرهای ایرانی است تا گزینه نهایی را به خدمت بگیرد.

با توجه به اینکه مظاهری راهی استقلال شده، این پیش‌بینی وجود داشت که سید حسین حسینی جای او را در تراکتور می‌گیرد و دروازه‌بان اول تیم قهرمان جام حذفی می‌شود و این موضوع باتوجه به حضور علیرضا منصوریان در تراکتور قوت بیشتری پیدا کرد ولی این اتفاق تا به امروز نیفتاده است.

حسینی ‌که پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا از شرایط به‌وجود آمده برای خودش ابراز نارضایتی کرده بود، به نظر می‌رسد با وجود باقی ماندن از یک سال قراردادش، به پایان راهش با آبی‌ها رسیده و باید فصل جدید را با پیراهن تیم دیگری آغاز کند.

در این بین با وجود اینکه احتمال پیوستن حسینی به تراکتور می‌رفت، اما گفته می‌شود محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تبریزی با جذب این دروازه‌بان مخالفت کرده و تاکید داشته سراغ گزینه‌های بعدی بروند.

از سوی دیگر، زنوزی ابراز امیدواری کرده تا در پرونده شکایت از رشید مظاهری به موفقیت دست پیدا کنند و پس از آن برای انتخاب دروازه‌بان تصمیم‌گیری داشته باشند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها