کد خبر : 51145

آخرین وضعیت حضور الکس نوری در استقلال

آخرین وضعیت حضور الکس نوری در استقلال

نماینده الکساندر نوری به محض ورود به تهران در جلسه‌ای در هتل آزادی با نمایندگان باشگاه استقلال شرکت کرد تا مذاکرات به صورت رسمی برای سپردن سکان هدایت آبی‌پوشان به نوری آغاز شود.

به گزارش پارس فوتبال ، نام الکساندر نوری مربی ایرانی آلمانی از مدتها قبل به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال مطرح شده بود و برخی رسانه‌ها از توافق نهایی استقلال با او خبر داده بودند منتهی هفته گذشته بود که روزنامه ایران‌ورزشی اعلام کرد احتمال منتفی شدن حضور نوری در استقلال وجود دارد و امروز هم روزنامه فرهیختگان پرونده نوری و استقلال را بسته است.

درحالی که طبق اصول و قواعد مذاکرات این‌چنینی حداکثر تا ۴ نفر از عوامل باشگاه ازجمله مدیرعامل، معاون نقل‌وانتقالات و نهایتا مدیر اقتصادی یا نماینده اسپانسر در جلسه حضور پیدا می‌کنند اما در جلسه مذاکره با نماینده نوری حدود ۱۴ نفر از مسئولان رسمی و غیررسمی باشگاه در مذاکرات حضور پیدا کردند.

دلیل اصلی منتفی شدن نوری، البته این مساله نبوده و بحثهای مالی هم در این قضیه تاثیرگذار بوده است. ادامه گزارش فرهیختگان را بخوانید:

از همان ابتدا هم با وجود آنکه طرفین در بسیاری از مسائل به توافق رسیده بودند اما برخی مساله‌های بنیادی مثل دستمزد ریالی یا ارزی و نحوه و زمان پرداخت همچنان در مذاکرات لاینحل مانده و درنهایت هم برخی اشکالات فنی و در کل فراهم نبودن زمینه‌های حرفه‌ای در باشگاه استقلال این کار را تا جایی پیش برد که درنهایت سبب شد تا نوری به درخواست استقلالی‌ها پاسخ منفی بدهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها