کد خبر : 51102

سعادتمند می رود و فرهاد مجیدی به استقلال برمی گردد؟

سعادتمند می رود و فرهاد مجیدی به استقلال برمی گردد؟

استقلال که با برد قاطع مقابل الاهلی عربستان به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود در مصاف با پاختاکور ازبکستان نشانی از تیم مقتدر بازی قبل نداشت و با قبول شکست 2-یک از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش خراسان ورزشی، گذشته از نقدهای فنی و داوری که از بازی استقلال-پاختاکور می‌شود دیگر بازی تمام شده و نماینده ایران از راهیابی به مرحله یک‌چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باز مانده است.

تیمی که پیش از سفر به قطر هم با مشکلات حاشیه‌ای زیادی مواجه بود و با پنجره بسته و بدون سرمربی راهی دوحه شد مشخص بود که یک جا کم می‌آورد. بازیکنان خسته از فصل طولانی و وعده‌هایی که عملی نشده ‌انگیزه و روحیه لازم برای ماندن و جنگیدن را نداشتند و نامجومطلق هم با فداکاری قبول مسئولیت کرد و هدایت استقلال را در لیگ قهرمانان بر عهده گرفت. حالا که فصل برای آبی‌ها تمام شده دوباره شایعات و گمانه‌زنی‌ها آغاز شده است.

صحبت از تغییرات همزمان مدیریتی و فنی است. این‌که احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال رفتنی است و به احتمال زیاد پس از رفتن او فرهاد مجیدی دوباره به استقلال برمی‌گردد و هدایت آبی‌ها را بر عهده می‌گیرد!

البته این فقط یکی از شایعات درباره این باشگاه است. برخی هم از ادامه مذاکرات با الکساندر نوری، مربی ایرانی-آلمانی با وساطت پدر ایرانی‌اش برای حل معضل قرارداد ریالی یا دلاری خبر می‌دهند و علاوه بر این برخی هم از مذاکرات نافرجام استقلال با امیر قلعه‌نویی رونمایی می‌کنند. در این میان زمزمه‌هایی هم شنیده می‌شود مبنی بر این‌که مجید نامجومطلق از سرمربی موقت خارج و به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال معرفی می‌شود. فعلا استقلال در حال فرصت‌سوزی است و این در حالی است که رقبا پرونده نقل‌وانتقالات‌شان را می‌بندند و آماده آغاز تمرینات پیش‌فصل هستند. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها