کد خبر : 51004

هافبک سابق ذوب آهن گزینه مشترک استقلال و منصوریان

هافبک سابق ذوب آهن گزینه مشترک استقلال و منصوریان

هافبک جدا شده ذوب آهن مورد توجه سه تیم مطرح لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدی‌پور، هافبک دفاعی فصل گذشته ذوب آهن که چندی پیش با استفاده از بندی در قراردادش به صورت یک طرفه فسخ کرد و از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شد حالا مورد توجه به باشگاه مطرح لیگ برتری قرار دارد و به احتمال زیاد به زودی با یکی از آنها به توافق نهایی خواهد رسید.

سه باشگاه خواهان مهدی‌پور،‌استقلال، تراکتور و سپاهان هستند که پیشنهاداتی به این بازیکن دادند و باید دید در نهایت تصمیم به همکاری با کدام یک خواهد گرفت.

مهدی‌پور به دلیل اینکه از ذوب آهن جدا شده بازیکن آزاد محسوب می‌شود و این موضوع قیمت او را تا حد زیادی نسبت به بازیکنان هم پست خودش پایین آورده و از همین رو باشگاه‌های مختلف به دنبال جذب او هستند.

باشگاه استقلال که نتوانسته تا کنون با علی کریمی برای ادامه همکاری به توافق برسد به مهدی‌پور به چشم جانشین کریمی نگاه می‌کند و اگر جدایی کریمی قطعی شود مذاکرات با این بازیکن به شکل جدی‌تری دنبال خواهد شد.

از طرفی تراکتور هم با جدایی رضا اسدی به یک بازیکن در این پست نیاز دارد و مهدی پور که سابق حضور در تبریز را دارد و عملکرد خوبی هم در این تیم داشت و با ساختار تیم و بازیکنانش هماهنگ است و گزینه مناسبی برای این تیم محسوب می‌شود و از همین رو تراکتوری‌ها به طور جدی دنبال جذب او هستند.

از سوی دیگر سپاهان هم نیم نگاهی به جذب این بازیکن دارد. سپاهانی‌ها پیش از مهدی‌پور صحبت‌هایی با امید ابراهیمی، رضا اسدی و علی کریمی داشتند ولی در پروسه جذب هر سه نفر شکست خوردند و حالا مهدی‌پور گزینه دم دست تری برای آنها محسوب می‌شود و با توجه به نیاز به جذب یک هافبک دفاعی دنبال این بازیکن هستند.

مقصد آینده مهدی‌پور هنوز مشخص نیست ولی خود این بازیکن تمایل دارد به استقلال برود و به دلیل علاقه به این تیم گزینه اصلی و اولش پیوستن به جمع آبی‌های پایتخت است ولی مشخص نبودن تکلیف سرمربی فصل بعد آبی‌ها و همچنین ادامه تلاش های باشگاه برای حفظ علی کریمی او را در وضعیت بلاتکلیفی قرار داده است و باید دید همچنان منتظر استقلال می‌ماند یا با یکی از دو تیم دیگر امضا خواهد کرد. شنیده می‌شود شانس تراکتور برای جذب مهدی‌پور بیشتر از سپاهان است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها