کد خبر : 50999

ترکیب احتمالی و متفاوت استقلال برای دیدار فوق حساس امشب

ترکیب احتمالی و متفاوت استقلال برای دیدار فوق حساس امشب

در غیاب دو بازیکن کلیدی در جناح چپ و راست استقلال در دیداری فوق حساس با باقیمانده موجودیت مقابل قهرمان ازبکستان به میدان می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآلاین؛ پس از دو هفته اردو در دوحه قطر و دو مسابقه مقابل الشرطه عراق و الاهلی عربستان، حالا آبی‌ها در تورنمنت فشرده لیگ قهرمانان آسیا امشب باید در یک هشتم نهایی به مصاف پاختاکور ازبکستان بروند؛ فشردگی که باعث شده است تا مصدومیت‌ها بیشتر شده و بازیکنان فرصت کمی برای ریکاوری داشته باشند. هر چند طبق معادلات تا روز پایانی مرحله گروهی الهلال عربستان حریف استقلال بود اما حذف این تیم به واسطه کرونا باعث شد تا شاگردان نامجومطلق در این مرحله رقیب قهرمان ازبکستان شوند.

حالا امشب نامجومطلق در سومین تجربه سرمربیگری‌اش، کار دشواری را مقابل پاختاکور دارد چرا که وی در چالشی بزرگ باید بدون حضور کاپیتان اول تیم خود حضور پیدا کند؛ چرا که وریا غفوری به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ نمی‌تواند امشب برای تیمش به میدان برود تا انتخاب جایگزین برای او چالشی سخت و دشوار باشد. همچنین هروویه میلیچ مدافع کروات آبی‌ها هم به دلیل محرومیت امروز غایب خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پاختاکور:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها