کد خبر : 50996

شوک در اردوی پرسپولیس / شجاع به ایران برنمی گردد؟

شوک در اردوی پرسپولیس / شجاع به ایران برنمی گردد؟

گلزن ترین بازیکن پرسپولیس در دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در حال حاضر سخت از دست مدیران باشگاه گله‌مند‌است تا جاییکه شاید بعد از اتمام رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در قطر همراه تیم به ایران برنگردد و متقابلا فوتبال خود را در لیگ قطر ادامه دهد.

به گزارش روزنامه گل، شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که یک گل 3 امتیازی مقابل التعاون و یک گل مهم هم در دقیقه 3 به تیم الشارجه  به ثمر رساند در آستانه جدایی از پرسپولیس قرارگرفته است!

شجاع در پرسپولیس به نماد تعصب در پرسپولیس معروف است و طی سال‌های حضورش در پرسپولیس همیشه به‌عنوان نفر اول قراردادش را تمدید کرده و نسبت به خیلی از بازیکنان نیز پول کمتری گرفته است ولی هیچ‌وقت به خاطر پول مقابل پرسپولیس و هواداران قرار نگرفت.  شجاع خلیل زاده حتی امسال درحرکتی جالب که برای تمدید به باشگاه رفته بود مدعی شد در روز 16 شهریور به مناسبت سالگرد 6 تایی‌ها قرارداد  6ساله می‌بندد. اما هر مرتبه که شجاع به باشگاه برای تمدید قراردادش مراجعه کرد (3 مرتبه ) دست‌خالی برگشت و مدیران قرارداد او را تمدید نکرده بودند و حتی شنیده شد که عذر بدتر از گناه هم آورده‌اند و مدعی شدند که نمی‌توانند قرارداد بلندمدت با مدافع گل زن خود که از ستون‌های اصلی تیم و خط  دفاع است امضا کنند!

این موضوع باعث ناراحتی مدافع پرسپولیس شده بود درحالی‌که اوبا رد چند پیشنهاد خارجی حتی حاضرشده بود در پرسپولیس بماند. اینکه چرا هنوز قرارداد اورا  باشگاه رسماً تمدید نکرده است سؤال مجهولی است که هیچ‌یک از اعضای هیات مدیره و سرپرست موقت باشگاه پاسخ  شفاف و درست و قانع‌کننده به این موضوع نداده‌اند.

البته موضوع به همین‌جا ختم نشد چراکه  بعد از حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در قطر بعضی از اعضای هیات مدیره طی گفتگویی با چند سایت خبری مدعی شده بودند که  با شجاع تمدید کردند !

حالا از قطر خبر می‌رسد شجاع خلیل زاده با توجه به بند  جدایی 400 هزار دلاری که برای پیشنهاد خارجی دارد، قرار است آن را فعال کند و بعد از اتمام بازی‌ها در قطر بماند و فوتبالش را در لیگ ستارگان این کشور ادامه دهد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بعدازاینکه نتوانستند علی علیپور و ترابی را حفظ کنند حالا با حرکتی ناشیانه در آستانه از دست دادن بهترین مدافع تیم خود هستند.

همان‌طور که گفتیم شجاع با تیم پرسپولیس قرارداد دارد ولی برای ادامه کار باید قراردادش خصوصاً به لحاظ مالی تمدید کند. شجاع به باشگاه اعلام کرده که پول زیادی نمی‌خواهد فقط می‌خواهد به‌اندازه بقیه بگیرد. نه بیشتر نه کمتر. اما وقتی باشگاه به خواسته او توجه ندارد و قراردادش را تمدید نمی‌کند و همان‌طور که گفتیم می‌خواهد با فعال کردن بند 400 هزار دلاری در پایان رقابت‌های آسیایی پرسپولیس در قطر بماند.

بر اساس همین شنیده‌ها  او از یکی ‌دو باشگاه قطری پیشنهاد خوب دارد و برای همین اگر مدیران باشگاه پرسپولیس دست نجنبانند او هم مثل علیپور و ترابی جدا خواهد شد تا دست گل محمدی خالی‌تر از گذشته شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها