کد خبر : 50877

3 بازیکن پرسپولیس حق استراحت ندارند

3 بازیکن پرسپولیس حق استراحت ندارند

با نتایجی که در دو بازی دوشنبه شب گروه سوم مسابقات رقم خورد و قوانین تازه ‌ای‌اف‌سی حالا پرسپولیس حتماً باید شارجه را شکست دهد و در صورت تساوی شاید هر دو تیم در آن مسابقه حذف شوند.

به گزارش ورزش سه، این در حالی است که تعاون در بازی آخر الدحیل را شکست دهد و هر دو تیم 9 امتیازی شوند و شارجه و پرسپولیس در امتیاز 8 بمانند که بعید به نظر می‌رسد چنین اتفاقی بیفتد.

یحیی گل‌محمدی افت بدنی و بازی‌های پرفشار را عامل اصلی نمایش نه چندان جالب تیمش مقابل الدحیل بخصوص در نیمه دوم دانست. حالا پرسپولیس در شرایطی باید مقابل حریف اماراتی برنده باشد که قطعاً وضعیت بدنی بازیکنان در بازی چهارم بدتراز بازی سوم هم خواهد بود و کادر فنی به ریکاوری دیروز و امروز دل بسته است تا تیم برای بازی پنجشنبه به شرایط عادی برگردد.

این اتفاق در شرایطی رقم خورده که به برخی از بازیکنان فشار زیادی وارد شده است. برای مثال جدا از حامد لک که درون دروازه فشاری تحمل نمی‌کند شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، احسان پهلوان و وحید امیری بازیکنانی بوده‌اند که در هر سه بازی قبلی بیش از 90 دقیقه در میدان بوده‌اند هر چند پهلوان در وقت‌های تلف شده بازی دوم مقابل تعاون تعویض شد.

این بازیکنان در شرایطی سه مسابقه سنگین را پشت سر گذاشته‌اند که برخی از آنها غیر از پهلوان جانشین ندارند و سه نفر دیگر باید برای بازی شارجه آماده شوند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها