کد خبر : 50872

راننده ناشی مربیان استقلال را به بیابان برد

راننده ناشی مربیان استقلال را به بیابان برد

سرمربی استقلال و مدیررسانه‌ای آبی‌ها دیروز در حالی به نشست خبری رفتند که نابلد بودن راننده قطری باعث شد تا آن‌ها بعد از یک ساعت به محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی برسند.

به گزارش خبرورزشی، قبل از ظهر دیروز مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باید برای شرکت در کنفرانس خبری بازی با الاهلی عربستان به استادیوم الجنوب قطر می‌رفت. با هماهنگی‌های صورت گرفته یک خودرو با راننده به هتل محل اسکان تیم استقلال رفت تا مجید نامجومطلق، فرشید اسماعیلی و مدیر رسانه استقلال را به محل برگزاری کنفرانس ببرد.

حدود ۲۰ دقیقه از حرکت خود را از مقابل هتل تیم استقلال می‌گذشت که نامجومطلق به مدیر رسانه استقلال گفت فکر می‌کنم راننده دارد مسیر را اشتباه می‌رود، چون ما از بافت شهر خارج شده‌ایم و اطراف‌مان بیابان‌های پر از شن است و در صحبت با راننده‌ای که به زبان انگلیسی تسلط کافی نداشت و کلی چانه‌زنی و برقراری تماس با مسئول بخش رسانه‌ای مستقر در ورزشگاه الجنوب، راننده ناشی جاده را دور زد و بعد از اصلاح مسیر عازم مقصد موردنظر شد.

۳ عضو تیم استقلال نزدیک یک ساعت در راه بودند و همگی با عصبانیت از خودروی این راننده خارج شدند؛ مسیری که نهایتاً باید ۱۵ دقیقه سپری می‌شد. اتفاقاً نامجومطلق که با تأخیر وارد سالن کنفرانس ورزشگاه الجنوب شد و قبل از هر صحبتی با عصبانیت به اشتباه غیرقابل‌پیش‌بینی راننده ناشی اشاره کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها